2. Kapitola

946 46 9
                                    

Vyhledalo mi to wikipedii a různá videa. Přečetl jsem si wikipedii od zhora až na spod. Byl jsem překvapený. Takže já jsem gay. Je to normální nebo ne? Já to přijmám v pohodě ale co okolí. Musím se pak zeptat mojí učitelky. Rozhodl jsem se že si pustím nějaké to video. Našel jsem tam 'gay hard sex' klikl jsem na to. Nerozuměl jsem teda slovu sex, ale na to se taky zeptám učitelky.

Díval jsem se na video a viděl jak si dva kluci strkají svoje kamarády vzájemně k otvůrku. Náhle se mi ten můj kamarád zvedl. Takže tohle znamená být gay? No těm klukům se to asi líbilo. Tak bych to taky někdy mohl zkusit s Liem. Najednou se ozvalo zaťukání. Zrovna jeden z těch kluků udělal nějaký divný zvuk. Zaklapl jsem rychle notebook a otočil se na dveře které se začali otevírat.

Uslyšel jsem z Renova pokoje nějaký divný zvuk. Jako by vzdychl. ,,Rene jsi v pořádku?" Otevřel jsem dveře a uviděl Rena. Byl trochu rudý. Co tu sakra dělal. mezi nohama se snažil skrýt malí kopeček. Jo takže on je takto malej a už si masturbuje? Došel jsem k němu a ukázal na kopeček v jeho kalhorách ,,Co to je?" Ren ještě víc zrudl a podíval se do země. ,,Požaduji vysvětlení." Šlo vidět že Ren má na krajíčku. Byl jsem možná až moc hlasitý. Obejmul jsem ho a řekl. ,,To nevadí...já jsem ve tvém věku dělal taky takové kraviny." Ren mě pevně objal a tiše plakal.

Chtěl tím snad říct že je taky gay? Nebo snad ne? Neunesl jsem však to jak na mě zvýšil hlas. Pohladil mě po vlasech. Najednou jako bych byl mimo sebe. Trochu jsem se od něj odtáhl a pak jsem se jemně natiskl na jeho rty jako ve videu. Cukla sebou a odtáhl se ode mě. ,,Co to děláš? Co s tebou sakra je Rene?'' Ignoroval jsem jeho slova a natiskl mu mou hlavu na hruď. Chytil mě za ramena a snažil sem mě od něj odtrhnout.

On mě políbil? Rene pane bože! Ty přece nemůžeš být na kluky. Snažil jsem se toho prcka od sebe lehce odtrhnout. Ale co když to myslí jako rodinou lásku? Pevně mě objímal. A pak do pokoje došla jeho učitelka. Nestihl jsem mu to říct. Ta učitelka dojela už dnes. Ren se mě konečně pustil a díval se zmateně na učitelku. Ta se na mě divně dívala. Vyšel jsem z pokoje a dodal. ,,Nechám vás se seznámit.'' Zavřel jsem za sebe dveře a oddechl si. Proč to dělal? Že by svého staršího bratra měl až tak moc rád?

Zavřel dveře a učitelka si za mnou sedla na podlahu. ,,Ahoj Rene...já jsem Mia...on tě Liu nějak zneužívá?'' Její otázka mě zmátla. On? Ne to já jsem chtěl udělat to co ve videu ,,Ne...to ne. Mohu se zeptat může mít kluk rád kluka. Jakože milovat?'' Mia se na mě divně podívala a pak mi začala odpovídat ,,No ano občas se to stane.'' Trochu jsem zčervenal. ,,A může s ním mít sex?'' Podívala se na mě výrazem 'co prosím' ale odpověděla mi ,,Ano ale není to sex jako sex. Proč se na to ptáš?'' Trochu jsem se nahl k jejímu uchu a pošeptal jí to ,,Prosím neříkej mu to ale já bych s ním chtěl mít sex...já ho mám rád a moc.'' Mia byla zaskočená ,,Počkej musím na záchod.'' Odešla z pokoje a já čekal.

Najednou ke mě došla Renova nová učitelka a s šokovaným výrazem a řekla mi. ,,Ten malý chlapec je na kluky.'' ,,Co prosím?''

Můj nadržený bráškaKde žijí příběhy. Začni objevovat