4. Kapitola

1.2K 57 23
                                    

Už jsem ti tam sám nevydržel. Musel jsem ho vidět. Pomalu a tiše jsem otevřel dveře od pokoje, a přemístil se do do pokoje kde spal Liu. Spal...pohladil jsem ho po vlasech a lehl si k němu. Zezadu jsem ho objal a zavřel oči, abych se mohl přemístit do říše snů.

Jenomže se Liu pohnul. Lekla jsem se a sundal z něj ruku a dělal že tu nejsem. Bohužel se ke mě otočil čelem a zíral na mě.

Cítil jsem jak rudnu. ,,Musíš toho nechat.'' Jak ale můžu nechat něčeho takového. Prostě se mi líbí můj bratr. Tomu já vzdorovat nemůžu. Podíval jsem se mu do očí, které se ve svitu měsíce nádherně leskly. ,,Promiň bráško ale nejde to...nemůžu tě přestat mít rád.'' Bráška se na mě koukal jako by byl sklamaný.

Já vím. Je sklamaný, ze mě. ,,Je mi líto že jsi ze mě sklamaný.'' Liu mě z ničeho nic objal a řekl s úsměvem. ,,Nejsem. Jsi pořád můj skvělí bráška.'' Chtělo se mi plakat. Štěstím. Neudržel jsem se a brášku políbil. Neodtáhl se ale polibek mi neopětoval. Byl jsem rád alespoň za to.

Když mě políbil nechtěl jsem aby byl smutný a tak jsem mu to povolil ale neopětoval jsem mu polibek. Když se odtáhl šlo na něm vidět že je sice šťastný ale můj nezájem ho zároveň ničí. Musel jsem něco udělat a tak jsem si ho přitáhl k sobě blíž, a lehce ho políbil. Chvíli byl šokovaný ale nakonec ne zapojil. Dělal jsem to nerad ale udělal jsem to pro něj. Naposledy. Začal mi olizovat spodní ret čímž se požadoval vstupu do mích úst.

Pootevřel jsem trochu pusu a on mi do ní okamžitě dal jazyk. Přestal jsem vnímat vše okolo sebe. Jako bych zapomněl na to že jsem na holky, chtěl jsem ho, najednou jsem ho prostě chtěl. Nedokázal jsem se vzpamatovat.

Ucítil jsem ve svích kalhotách docela velký problém. Ren se o můj rozkrok okamžitě začal starat. Dal mi na rozkrok ruku a stisknul. Uměl to skvěle. Moje mysl se nechtěla vrátit do normálu a nechala Rena si dělat co chce. Rukou mi zájem pod trenky a chytil mě za můj úd. Když s rukou začal pohybovat začal jsem tiše vzdychat. Ren se mi přisál na krk a až teď jsem si uvědomil co dělám. Jenomže Ren zrychlil tempo a to už jsem nezvládla.

Ren si na mě obkročmo sednul. Chytil mého kamaráda do obou ruk a ještě zrychlil tempo. Nemohl jsem se skoro ani pohnout. Dokázal jsem jenom drtit prostěradlo pod mýma rukama. Ucítil jsem že už budu a mezi vzdychy jsem začal na Rena naléhat ,,Rene to haa už stačí... už budu.'' Ren to celé zhoršil tím že si vzal můj stopořelí úd do pusy a pohyboval rychle hlavou.

Po chvíli jsem se udělal a já byl schopen se konečně pohnout. Ren zvedl hlavu a vše co měl v puse splknul. Povalil jsem Rena pod sebe a začal nadávat. ,,Rene co si to provedl?'' Ren se na mě udýhaně díval. U pusy mu stékala moje nadílka kterou olíznul, očima se díval přímo na mě. ,,Podívej se co se mnou děláš.'' Řekl jsem naštvaně, Ren instinktivně zvedl svůj rozkrok a narazil do toho mého nahého. Chlouba se mi obět postavila. Ren se na mě neustále díval.

Cítil jsem se jako bych už pak nedostal takovou šanci a tak jsem udělal všechno abych alespoň teď zažil ten pocit. ,,Prosím bráško...jen...jen jednou.'' Zakoktal jsem se. Bráška se na mě koukal jako by mě měl za blázna. ,,Slíbíš mi že tohle všechno skončí?'' Kývl jsem mu na souhlas. Miluji ho. Ale jestli nechce abych toto dělal tak tu lásku budu muset skrývat. Stáhnul mi kalhoty a roztáhl mi nohy. Podíval se ještě jednou na mě a zeptal se ,,Tak Můžem? Ale šetřit tě nebudu.''

Znovu jsem kývnul na souhlas a ucítil jak do mě bráška bráška začal pronikat. Z prvu to bolelo. Prohnul jsem se v zádech jako luk a bráška se ve mě začal pohybovat. Po chvíli se stala z bolestí slast. Začal jsem vzdychat a sténat na celý dům. Bráška si ke mě došel pro polibek a můj kamarád se začal škubat.

Pořád dokola jsem si říkal 'to nic není...udělej to a všeho nechá.' Pronikl jsem do něj ale nijak jsem to neprožíval, chtěl jsem jenom aby bylo po všem a bráška toho všeho nechal jak slíbil. Nečekal jsem ani minutu a začal jsem se v něm pohybovat. Už teď se mu jeho úd cukal. Což signalizovalo že za chvíli bude
______________________________________

na zbytek si počkejte lidi. Bude to síla 😁.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 05, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Můj nadržený bráškaKde žijí příběhy. Začni objevovat