Seděl jsem u sebe v pokoji a čekal na učitelku. Uzvalo se zaklepání a do pokoje vešel Liu. Měl neidentifikovatelný výraz. Došel ke mě a posadil se ke mě na zem. ,,Rene...Ty jsi na kluky?'' Nepochopil jsem to. Jak jako na kluky? ,,Jak to myslíš?'' ,,Líbí se ti kluci?'' Díval jsem se na něj. Přímo do jeho nádherných očí. ,,Jakože jestli jsem gay?'' Přikývl. ,,Asi ano...'' Chvíli na mě hleděl a pak mě z nenadání objal. Držel mě pevně nemohl jsem se ho pořádně chytit. ,,A kdo se ti líbí že ses rozhodl že budeš gay?'' To už jsem ho pustil a vykoktal ze sebe. ,,T...ty.''
Odtáhl jsem se od něj. ,,Já?'' Ren mi na to souhlasně přikývl. Zvedl jsem se a pomohl Renovi vztát. ,,Když ti dám pusu, přestaneš s tím?'' Ren se na mě podíval a řekl. ,,Já ale nechci jenom pusu.'' ,,A co tedy chceš?'' ,,Sex'' zhrozil jsem se. Jak toto může říct třinácti letý kluk? ,,Tak to ne...pusu nebo nic.'' ,,Já tě klidně svedu.'' Myslel jsem že dostanu infarkt. Jak to mohl říct. Vsadím se že tomu ani pořádně nerozumí. ,,Vždyť by tě to bolelo...'' Nahl jsem se k němu a natiskl se na jeho rty. Dělal jsem to nerad, ale překonala to představa že jsme bratři a jsme rodina. Ren mě chytil za hlavu a začal si mě brát. Lehce jsem mu nasál spodní ret aby uvolnil cestu mému jazyku.
On tak učinil a začala válka jazyků. Ren to neuměl tak dobře ale měl to být jen jeden polibek a tak jsem si s tím nedělal hlavu. Ren se mnou dopadl na postel. Nejprve jsme se odrazili zase do vzduchu tak že jsme na sebe narazili těly, ale pak dopadli na postel kde si mě Ren začal dravě brát. Panebože. Málem jsem se neudržel na uzdě. Odpojil jsem se od něj abych nabral vzduch. ,,Tak a to by stačilo.'' Řekl jsem udýchaně. Ren ležel pode mnou a zvedl svůj rozkrok. Když se dotkl toho mého projela mnou vlna elektrického proudu.
Chtěl jsem ho. Chytil jsem ho za krk a převalil ho pod sebe. ,,Ne...to nestačí. Znova jsem se natiskl na jeho rty. Jenomže to šlo těžko. Liu se bránil. Dal jsem mu ruce pod tričko a hladil ho všude možně po bříšku. ,,Rene to by stačilo!!!" Neposlouchal jsem ho. Uchopil jsem ho lehce za něco vystouplého na jeho prsou a začal to v rukách mnout. Z Lia vyšel stejný zvuk jako z těch kluků ve videu a tak jsem usoudil že na to jdu dobře. ,,Ahhh Rene!!! Dost!!!" Už se mi tolik nebránil i když špetka odporu tam byla. Jednu ruku jsem mu vmáčkl do kalhot a uchopil ho za jeho chloubu. Zase vydal ten zvuk ale tentokrát o mnoho hlasytěji. ,,Rene prosím dost!!!" Jenomže co když se mu to doopravdy nelíbí? Náhle jsem ho pustil a odtáhl se od něj. iu se začal posouvat pryč ode mě ke zdi. měl ruku před ústy a snažil se popadnout dech.
Proč? Ren se na mě koukal jako by nevěděl co se stalo. Jenomže jakmile se na mě díval tak 1 munutu rozběhl se pryč. Rozběhl jsem se za ním. ,,Rene zastav...určitě se to dá normálně vysvětlit." Doběhl ke mě do pokoje kde se zamčel. ,,Rene prosím tohle je můj pokoj."
O 5 hodin později
Už tu čekám docela dlouho a Ren je pořád u mě v pokoji. Už je pozdě a tak jsem si šel lehnout, k Renovi, do pokoje. Lehl jsem si na tu měkkou postel a zavřel oči.
Nemohl jsem usnout nešlo to. Prostě jsem neustále myslel na to co se stalo. Pane bože Rene! Ty seš tak nadrženej! Řval jsem si pro sebe. Ale zároveň jsem se mlátil imaginárními fackami. Musel jsem před ním vypadat buď jako totální debil co je nicka a nebo jako sexy manekín. Chvíli jsem jenom ležel ale pak jsem uslyšel otevírání dveří a následně ucítil prohnutí postele. Někdo si lehnul na postel a pohladil mě po vlasech. Musel jsem vypadat že spím.
ČTEŠ
Můj nadržený bráška
Romance19 letý Liu a 13 letý Ren jsou bratři kteří se 5 let neviděli. Renovi zemře matka která se odstěhovala i s Renem pryč od Otce a Lia. Ren se nastěhuje k Liovi domů. Liu si k sobě najme soukromou učitelku, jak je Ren zvyklí, aby Rena učila. Jenomže po...