Άρτεμις POV
Το μόνο που θα πω είναι: ότι παρά τις διαφορές που έχω με τον αδερφό μου πάντα, μα πάντα θα είμαι εκεί δίπλα του. Ακόμα κι την ζωή μου θα έδινα. Κι αυτό ακριβώς κάνω κι τώρα. Ουπς.
«Μικρή φύγε από μπροστά μου πριν η σφαίρα πάει κατευθείαν σε σένα κι όχι στον γκόμενο σου» μου λέει ο αδίστακτος αυτός "άντρας". Καλά, άντρας τρόπος του λέγειν. Γιατί ποιος άντρας βάζει άλλους να κάνει τις βρωμουδουλειές του; Α ξέχασα... Φυσικά κι μόνο κάποιος όταν αυτοαποκαλείται αρχηγός της ελληνικής μαφίας. Ε να πάει στο διάολο.
Για μισό λεπτό, με τα πολλά και με τα λίγα είπε κάτι πριν. Γκόμενος; Ποιος γκόμενος; Καλέ δεν μοιάζω με τον αδερφό μου; Όλοι σαν δίδυμα μας λένε ακόμα κι αν με περνάει ένα χρόνο. Ααα! Αυτός ο άνθρωπος αν κι αρχηγός... κι νέος αρχηγός, πρέπει οπωσδήποτε να φορέσει γυαλιά! Ναι κι εγώ φοράω αλλά ρε φίλε άκου να δεις: Εγώ η Άρτεμις, αν είχα κοντό μαλλί σαν τον αδερφό μου και μούσια. Θα ήμουν ολόιδιος ο Φοίβος! Ολόιδιος! Χωρίς υπερβολές. Τώρα όσον αφορά τον Φοίβο... αν λέω αν... είχε το λίγο στήθος που έχω εγώ (βέβαια άνετα μπορεί να το αποκτήσει, τρώγε τρώγε και θα δείτε μέχρι πότε θα με ξεπεράσει!), μετά είχε λίγο μακριά μαλλιά μέχρι τον ώμο και ξυρισμένος. Φτου σου μια δεύτερη Άρτεμις!
Εντάξειι.. Εντάξει. Τέλος η ώρα του παιδιού. Ακόμα κι στον κίνδυνο μόνο μαλακίες θα μπορώ να σκέφτομαι.
Γυρνάω – που λέτε – στον άνθρωπο αυτόν κι του λέω θαρραλέα:
«Εγώ λέω να μαζέψεις τα κουλά σου και να μην ρίξεις καθόλου». Καλά θαρραλέα όχι κι τόσο, αλλά προσπάθησα κι αυτό έχει σημασία.
Κι εκείνος ο ούγκανος που λέγεται κι αρχηγός, αρχίζει να γελάει. Ε στο διάολο.
«Μικρή, δεν έχω χρόνο. Τόση ώρα σε έχω μπροστά μου με ανοιχτά χέρια που είμαι σίγουρος ότι ούτε τον Χριστό κάνεις ούτε θες αγκαλίτσα. Μόνο τον χάρο θες κι αυτόν θα έχεις. Αλλά μην ξεχνάς. Μετά από σένα, σειρά έχει αυτός από πίσω του κι η άλλη η γκόμενα του». Μου είπε ξαφνικά στα σοβαρά.
Ναι ξέχασα να σας το πω. Είμαι με ανοιχτά τα χέρια προσπαθώντας να καλύψω όσο μπορώ το αρκετά χτυπημένο κουλουριασμένο σώμα του αδερφού μου. Δίπλα του έχει την γλυκιά κι έξυπνη κοπέλα του, την Άννα ή αλλιώς Αννούλα γι' αυτόν. Είναι περίπου 4 χρόνια μαζί. Δεν νομίζω ότι θα του ταίριαζε κοπέλα καλύτερη. Είναι ότι πρέπει. Πάνω κάτω έχουν τον ίδιο χαρακτήρα. Καλά μην νομίζετε μόνο τα ετερώνυμα κάνουν τις καλύτερες σχέσεις. Κι αυτοί εδώ είναι η απόδειξη. Τέλος πάντων, να μην πολυλογώ, θα σας το διηγηθώ κάποια άλλη στιγμή.
YOU ARE READING
Ποιος θα σώσει ποιον;
Teen FictionΗ Άρτεμις μια 23 χρονών κοπέλα σπουδάζει παιδαγωγικά στην Θεσσαλονίκη. Ο αδερφός της ο Φοίβος 24 χρονών, σπουδάζει γεωπονική, κι αυτός Θεσσαλονίκη. Τα δυο αυτά αδέρφια έχουν περάσει πολλά μεταξύ τους. Τσακωμούς, επανενώσεις, μίσος και αγάπη. Η Άρτεμ...