Kεφάλαιο 5

39 4 0
                                    


Άρτεμις POV

Ωραία... Και τώρα τι κάνουμε όταν έχει πέσει νεκρική σιγή και τα παιδιά με έχουν αγνοήσει εντελώς; Κλαίμε; Ε αυτό θα κάνω θα κλάψω. Μόνο ο μικρός Νηρέας ήρθε κι με αγκάλιασε με ανυπομονησία. Μάλλον με μύρισε ότι θα είμαι μια μελλοντική νηπιαγωγός! Ο γλυκούλης μου!

Οι άλλοι δύο οι μαντράχαλοι ούτε καν να πούνε τουλάχιστον "άι στο διάολο". Τίποτα. Τ - Ι – Π – Ο – Τ – Α! Πάει αυτό ήταν! Τώρα θα με πείτε ανώμαλη αλλά και πάλι όταν σας αγνοεί κάποιος παντελώς δεν είναι εκνευριστικό;

Αχ θέλω να κάνω φόνο! Καλά έλεγα εγώ ότι αυτές οι ηλικίες είναι για τον π.. εμμμ για άλλα άτομα, αλλά σίγουρα όχι για μένα!

Αφού τα παιδιά είχαν φύγει, η Ιωάννα μου υποσχέθηκε ότι θα τα πάμε σίγουρα καλά (θεός φυλάξοι). Τι γλυκιά που είναι αυτή η Ιωάννα. Απορώ, ειλικρινά αν είναι αδερφή του Γιώργου. Καμία σχέση. Τα δυο άκρα.

Ο άντρας της από την άλλη, ο Γιάννης, δηλαδή, μοιάζει αρκετά με τον Άλεξ. Όχι σαν ομορφιά αλλά σαν χαρακτήρας. Σίγουρα κι αυτός είναι στην μαφία, κι σίγουρα όλοι ξέρουν (ακόμα και τα παιδιά )ότι ο Γιώργος είναι αυτός που είναι κι κάνει κάποια πράγματα!

Που λέτε ο Γιάννης ήταν καστανός κι είχε μαύρα μάτια. Σαν την καρδιά του Γιώργου. Όχι εντάξει, υπερβολές. Ήταν όμως λίγο πιο κοντός από τον Γιώργο, οπότε σίγουρα ήταν περίπου 1,86. Εντάξει παιδιά μην ανησυχείτε δεν κρατάω μεζούρα μαζί μου, αλλά εντάξει όσο σκράπας κι να είμαι στα μαθηματικά, νομίζωωω ότι έχω την ικανότητα να διακρίνω μεγέθη, ύψη, σχήματα κλπ. Τι όχι; Καλά σκάω. Είναι κι αυτός γυμνασμένος. Καλά μα όλοι θα πρέπει να γυμνάζονται; Πόσο μισώ την γυμναστική! Κι αυτό φαίνεται από το χλαπάτσικο μου σώμα!

Που λέτε ο Γιάννης φαίνεται καλός άνθρωπος σαν τον Άλεξ. Βασικά όλοι τους καλοί φαίνονται ελπίζω να είναι. Τώρα θα μου πείτε είναι σε μια ολόκληρη μαφία αλλά εντάξει μωρέ. Λεπτομέρειες.

Η Ιωάννα επέμενε να κάτσω μαζί τους για δείπνο. Δεν λέω όχι σε φαγητό. Οπότε το σχέδιο μου ήταν το εξής:

1. Να πω όχι ευγενικά, να τους πω του στυλ "Όχι σας ευχαριστώ πολύ, έχουμε φαγητό και στην εστία" (μα έλα που είχε κλείσει το εστιατόριο).

2. Αυτοί να επιμένουν και ο Γιώργος να με απειλήσει του στυλ "Αν δεν φας μαζί τους και μαζί μου θα έχεις και συνέπειες".

Ε και μετά από λίγο δεν λες και όχι. Απλά κάθισα και άρχισα να τρώω μαζί τους.

Είχαν κοτόπουλο αλά κρεμ με πατάτες φούρνο. Αχ θεϊκό. Η Ιωάννα παίζει αν μαγειρεύει καλύτερα κι από την μαμά μου.

Ποιος θα σώσει ποιον;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin