@/süveydaypr: dün geceden kalanlar.
barlasözkılıç, güneşbzar ve 1.202 kişi beğendi
🧷
Dumanı tüten acı kahvemden küçük bir yudum alırken gözlerimi tam karşımda oturan iki bedenden ayırmıyordum.
"Off çok açım çok."
Buğra, söylenerek yanıma oturduğunda ona ters ters baktım. Sabahtan beri peşimden ayrılmıyordu. Bilinmeyen hakkında konuşmalıyız, deyip duruyor ama gruptaki hiçbir üyeyi toplayıp bir araya getirme zahmetine girmiyordu. Dünden beri ne zaman Selim'le beni yan yana görse saçma bahaneler kullanarak Selim'i benden uzaklaştırıyordu.
Selim onu umursamadan kolunu omzuma attığında dişlerimi birbirine bastırdım. Buğra'nın amacını hala anlamamıştı ama ben çoktan anlamıştım ve sorun şuydu ki, Buğra'ya yardımcı bile oluyordum Selim'i benden uzaklaştırması için.
"Sen yine mi geldin ya?" dedim Buğra'ya gözlerimi devirerek.
"Geldim kör misin?" dedi. "Açım Süveyda! Çok açım! Böyle ölecekmiş gibi hissediyorum, anlıyor musun beni? Lütfen, bu fakire acıyın..."
Gözlerimi devirdim. "Selim, götür şunu kantine tost mu yaptırıyorsun ne yaptırıyorsan yaptır." dedim Buğra'dan bıkmış gibi.
Selim bıkkınca nefesini dışarıya verdi, "Bu amına koduğum ne zaman doyacak?" dediğinde uzaklaşıp omzuna vurdum. "Hadi git bir şeyler ısmarla da sussun."
"Hadi be Selim!" dedi Buğra. "Sen, aklına koyduğun her şeyi başarırsın! Çünkü senin inanılmaz bir gü-"
"Sus artık." diye sinirle tısladığımda Selim'de ayağa kalkmıştı. Buğra durumdan memnun bir halde ayaklanınca oflayarak bakışlarımı az önceki iki bedene çevirdim: Barlas ve başını omzuna yaslamış bir şekilde Barlas'ı izleyen Beren'e.
Sinirle yumruklarımı sıktım. Dün gece Barlas'ın mesajına bir cevap vermemiştim. Neler olacağını ve elinde sonunda Barlas'a yenilip ona evet diyeceğimi biliyordum, ama yine de bunu erteleyerek kaçıyordum.
Barlas'ı bazen anlayamıyordum. Nasıl beni istediğini söylediği halde Beren'le olmaya devam edebiliyordu?
Masada ikisi dışında Lavin, Devran ve Özgür de vardı. Mizgin neredeydi bilmiyordum, onu bugün hiç görmemiştim. Bakışlarımı merakla Buğra ve Selim'e çevirdiğimde Buğra'nın ileriye, az önce baktığım yere baktığını fark ettim. Selim'e yakalanmaktan korkmuyor muydu? Gerçi yakalansa da bir şey olmazdı, arkasında Barlas Çelen Özkılıç olan birisi hiçbir şeyden korkmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPRAŞIK
Short StorySüveyda Aypar: Konuyu değiştirmeyin Süveyda Aypar: Katil içimizden biriyse, içimizden biridir. (Texting.) 27/11/2022