🧷
Birine aşık olduğunda ondan ne kadar kopmaya çalışırsan çalış, dönüp dolaşıp ona ne kadar aşık olduğunla yüzleştiriyordu hayat seni.
Barlas'a aşıktım.
Kabullenmek istemiyordum ama gerçek buydu.
Selim mesaj attıktan sonra çok düşünmüştüm söylemeli miyim bunu ona diye ama yapabileceğim bir şey yoktu. Hem Selim'in benden uzak durması gerekiyordu hem de ben bazı hislerimi kabullenmeliydim. Selim'i bırakma sebebim onu sevmiyor oluşum ve beni aldatmış olmasıydı ama ona yazdığım şeyler aslında doğruydu.
Kendimi Barlas'tan uzaklaştırmasam Selim'in asla bir şansı olmazdı.
Selim'e şans verdiğim günden beri onu neden sevemediğimi düşünüyordum. Barlas'ı sevgilisinden, eski sevgilisinden kıskanıyordum önceden, onunla olmasını ona yakın olmasını istemiyordum. Girdiğim her ortamda gözüm Barlas'ı arıyordu, hep gözümün önünde baktığım yerde olsun istiyordum.
Biz ayrıldıktan sonra Beren'le sevgili olduğunu öğrendiğimde başka birini sevdiğini görmek canımı çok acıtmıştı, biraz da bu sebepten Selim'e bir şans vermiştim. Barlas Çelen Özkılıç'ın canını acıtmak için. Fakat umrunda olmamıştı başkasıyla olmam, mutluydu ve ilişkisine devam ediyordu. Beni ne çabuk unutup da sevgili yapmıştı asla anlayamıyordum.
Zor biriydi. Dürüst değildi ilk başta, işine gelince açıklamalar yapıyordu ve bazen beni çok yoruyordu ama şimdi onu özlüyordum ve biz artık büyümüştük. Eski ki kadar toksit bir ilişkimiz olabileceğini sanmıyordum. Şimdi Barlas'a tamam desem anında benimle olacağını biliyordum çünkü şu an tek isteği ona geri dönmemdi, bundan emindim fakat ben çok aceleci olmak istemiyordum.
Bir yandan Beren'i seviyor muydu bunu çözememiştim. Benimle olmak istediğini belli ederken Beren'le birlikteydi ama Beren'i bırak dediğimin ikinci günü ondan ayrılmıştı. Barlas ne yapmaya çalışıyordu hala anlamıyordum, galiba o hala değişmemişti.
Ona kapılıp gitmek son istediğim şeydi, ağırdan almak ve hislerimi belli etmek istemiyordum.
Yine de bazen kararlarımın arkasında durmayan bir insan olduğum için Barlas'a mesaj attım.
Süveyda Aypar: Ne yapıyorsun?
Barlas Çelen Özkılıç, çevrimiçi
Barlas Çelen Özkılıç, yazıyor...
Barlas Çelen Özkılıç: Bana mesaj attığın gerçeğini sindirmeye çalışıyorum güzelim
Barlas Çelen Özkılıç: Sen ne yapıyorsun?
Süveyda Aypar: Oturuyordum öyle
Süveyda Aypar: Bak ne buldum galerimde
Süveyda Aypar:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPRAŞIK
Short StorySüveyda Aypar: Konuyu değiştirmeyin Süveyda Aypar: Katil içimizden biriyse, içimizden biridir. (Texting.) 27/11/2022