Hep kızlar tarafından baktık olaya empati kuruyorum'
Erkeklerde şimdi güçlü yapılarının altında naif duygularını göstermezler buda onlara karşı yargılarımızı artırır
Çünkü biz yıkılırken onlar yıkılmıyomuş lar gibi yaparlar ama biliyorum ki sevdiyse oda ağlamıştır oda korumuştur bidaha sevmekten aşık olmaktan demiştim ya hani yapılarında var sertlik odun luk
Onlarada hak verin kızlar kim severken giderki sevmiyordur ki gitmiştir acı gerçekler malum seven erkek gitmez bikere erkek seviyosa yapmica şey yoktur ki bu zaman da o erkeği de bulma çok çok zor çünkü öyle erkekler kalmadı kaldıysada bize denk gelmiyo
........(Şimdi yaşayıp da unutamadığım kısa ama anlamlı bi anım)
.......Benim 6 aylık sevgilim uzakdayız tabi birbirimizden o bolu'da ben Maraş'ta mesafeler İ umursayan yok ikimizde hoşlanıyoruz işte birbirimizden ilk bir ayımız çok güzel geçti ama rüya gibiydi bn ilk defa sevdiğimi seveceğimi hissettim üçüncü ayımız olmuş bizim biz yine çok iyiyiz aramıza onun en yakın arkadaşı girdi benle samimiydi felan işte sevgilimde bi soğukluk hissettim noldu dedim alttan aldı tekrardan aramız çok iyidi filan bu yanıma gelecekti beşinci ayımızdayız bu arada üç ay sonra onun dört ay sonra da benm doğum günüm var bn ona süpriz planları kurarken o bana dedi ki gelicem haftaya tabi bnde bi heycan bi heycan 6. Ayımız olcak bizim onun için gelecek dedim buna bigün aşkım özledim seni oda bana dedi ki bn senden sıkıldım lütfen bidaha yazma aşık oldum ben yıkıldım cevap veremedim görüldü attım sonra pişman oldu haksızdım affet diye 'bende ona: insan bir hatayı bir kere yapar aynı hataya düşmek aptallık olur senle kurduğum hayali senle birlikte mezara gömdüm ben şimdi Ne bir daha severim ne de sevdiririm unutma sen hep kırdın bn hep alttan aldım ama sen yine de gittin aşktı bnm kisi ama seninkisi heves şimdi gidebilirsin. '
......Umarım beğenirsiniz 😋😇