Juri boldog volt, most már tudja, hogy Kaname is szereti őt. Végre a fiú mellett lehet, kit annyira szeret. Kaname szíve megtelt boldogsággal, szerelme bármikor mellette lehet, és tudja őt óvni. Kaname nem engedte el Juri kezét, végre a lány mellette lehet, már csak várnia kell és Juri mellette lehet Halhatatlan trónján, nem akar mást maga mellé, ő csakis testvérét és jövendőbelijét. Juri Kanaméra nézett, látta a fiún, hogy nagyon elgondolkozott valamin és kezét is elengedte. Juri arcára tette a kezét, Kaname a lányra pillantott, majd a lány kezéhez simult. Jól esett neki a lány érintése.
-Mi lesz velünk?-kérdezte meg a lány
-Mi lenne?-mosolyodott el a fiú- Mostantól a Kedvesem vagy, az Éjjeli tagozat tagjai pedig vigyázni fognak rád, ás kísérnek hozzám mindig, vagy későbbiekben az óráidra-mondta a fiú
A lány a szó hallatán zavarba jött. Kedvese, annak a fiúnak akit gyermekkora óta tisztel, csodál és szeret. Kaname felállt és kezét nyújtotta Kedvese felé. A lány elfogadta a fiú kezét. A fiú és Juri lesétáltak a többiekhez, akik meghajoltak Uruk előtt. Kaname végig nézett a fiatalokon, Senri öccse nem állt közöttük. Tehát a fiú apjával van most is, Kaname ezt nem akarta, Shiki és Azuma is túl jó volt hozzá mindig is. Hio Shizuka tudta, hogy Rido visszatért, szeretné a segítségét kérni, hisz ezzel neki is szívességet tehet. Testvérének köszönhetően megtudta, hogy Rido hol tartózkodik.
-Remek Azuna, menjünk látogassuk meg Kuran Ridot-mosolyodott el Shizuka
-Hai, nővérem-nézett testvérére Azuna kit a Hóhercegnőnek neveznek
Shizuka elindult abba az irányba, húga pedig követte őt. Shizuka megkérte Ichirut, hogy maradjon nem akarja, hogy baja essen a fiúnak. Kaname sóhajtva nézett vissza a társaságra. Ideje tudatnia velük, hogy mit is kell tenniük, védeniük kell Jurit.
-Örülök, hogy mindenki itt van-fogta meg a mellette álló lány kezét
Astoria a két fiatal kezére nézett, már gondolta, hogy Kaname mit akar mondani nekik. Megtette Jurit Kedvesének. Nem akar abban segédkezni, hogy védi vetélytársát. Kaname mosolyogva nézett Kedvesére, és közelebb húzta őt magához.
-Mától Juri a Kedvesem. Vigyázzatok úgy rá, mintha engem akarnátok megvédeni-mondta Kaname és a többiek meghajoltak Úrnőjük előtt
Juri végig nézett a Nemesek leszármazottjain, nem érti ő mivel felsőbb rendűbb egy Nemes vámpír sarjnál. Astoriára emelte szemeit, a lány nem hajolt meg Juri előtt. Kaname Astoriára nézett.
-Astoria hajolj meg Juri Úrnő előtt-szólt oda halkan a lánynak Hanabusa
-Én nem fogok meghajolni egy ember előtt, nem felsőbb rendűbb nálam-nézett Jurira Astoria
Juri el lépett Kaname mellől, és a lányhoz lépett.
-Astoria, miért van gyűlölet a szívedben? Ha túl teszel a gyűlöleten megtalálod a boldogságodat-nézett a lány szemébe Juri
Astoria idegesen összehúzta szemeit.
-Nem parancsolsz nekem, ember-emelte ki utolsó mondatát a lány
-Tudom utálsz, de semmi olyat nem tettem, mivel kiérdemeltem ezt az elején. Legyen az előtted, hogy Kaname boldog, örülj vele boldogságának-fogta meg a lány kezét Juri
Astoria döbbenten nézte a lányt, hogy lehet ilyen kedves? Miért kedves vele mikor bántotta őt? Kaname mosolyogva nézte Jurit, mintha most anyját hallotta volna benne, anyja megtudott változtatni másokat úgy ahogy Juri is képes erre. Kaname mindig anyja karjaiban aludt el, míg várta testvére születését.
YOU ARE READING
🅐🅩 Ö🅡ö🅚🅢é🅖 Á🅡🅝🅨🅐🅘
Fanfiction10 éve,hogy a Kuran család feje Haruka Kuran és felesége Juri meghalt.Egyetlen élő Kuran az a fiúk Kuran Kaname.Vagy mégsem? A Cross Akadémia falain belül a Nappali Tagozaton tanul Juri.A lányt 10 éve mentette meg a Tisztavérű Herceg.Vajon a lánynak...