Astoria Rido előtt állt, és közelebb ment hozzá. Tudta, hogyha segít neki, boldogságának útjába semmi sem állhat, és Kaname az övé lehet.
-Astoria Aidou vagyok. Azért kerestem fel önt, hogy segítsek önnek terveiben-vigyorodott el Astoria
-Miben tudnál, te nekem segíteni Kisasszony?-kérdezte meg Kuran Rido
-Tudom, hogy Juri kell neked. Segítek neked megszerezni őt-mondta Astoria
-Mit kérsz cserébe?-állt fel Rido, és a lány elé sétált
-Szeretném megszerezni Kaname szerelmét-válaszolt a lány
Rido és Astoria alkut kötöttek, a lány mostantól Rido parancsait követi, ha ellen szegül a parancsnak megöli a lányt. Ez Ridonak kapóra jön, a lány könnyebben Juri közelébe tud férkőzni, és erről Kaname sem fog tudomást szerezni. Remekül alakul eddigi ördögi terve.
Juri mosolyogva lépett ki a szülinapozó társaság köréből, szívében boldog volt, nem feledkeztek el róla. Emlékeztek születésnapjára, rengeteget foglalkoztak azzal, hogy ezt a nagytermet feldíszítsék. A lány a gyönyörű csillagos égboltra emelte szemeit. Valahogy most nem érzett űrt szívében, hisz vannak barátai, és egy olyan szerelme, aki csak őt szereti, és a lány is őt szereti csak. Juri mellé Kaname lépett, még nem tudtak kettesben lenni, mivel, az Igazgató is félre hívta a Kuran család fejét. Kaname átölelte a lány derekát, aki mosolyogva emelte fel szemeit Szerelmére.
-Remekül áll rajtad ez a ruha Kedvesem, gyönyörű vagy benne-mosolygott Kaname
-Köszönöm Kaname-fordult a fiú felé, mosollyal az arcán
-Még nem tudtam oda adni neked az ajándékot-vett elő Kaname egy dobozt, és Juri felé nyújtotta azt- Még egyszer boldog születésnapot kívánok neked-mosolygott a Tisztavérű Herceg
Juri átvette a dobozt, majd kinyitotta azt, egy gyönyörű karkötő volt benne.
-Köszönöm Kaname, ez gyönyörű-emelte szemeit a fiúra
Kaname megfogta a lány kezét, majd a karkötőt a lány kezére húzta. Ez a karkötő az édesanyjáé volt, aki azt szerette volna, ha ez majd Jurihoz került volna, és most a lányhoz került, szeretett volna Jurinak, egy olyan dolgot adni, ami édesanyjáé volt, és Cross Igazgató ezt ajánlotta neki.
-Köszönöm Kedvesem, hogy vagy nekem-húzta közelebb magához Kaname Jurit
-Én köszönöm Kaname, hogy az érzéseim viszonzásra találtak-mosolyogva egy puszit nyomott Kaname arcára Juri
Kaname mosolyogva nézte a, szívének kedves személyt, mosolya még az ő szívének is melegséget okoz. Nem akarja őt elengedni, sőt másnak sem akarja, Kedvese csakis az övé, hisz annak idején ígéretet tettek, hogy mindig együtt maradnak, akármi is történik, és ő ezt azon az estén nem tartotta be, és hagyta, hogy édesanyja elfelejtessen vele mindent. De annak örül, hogy jelenleg szereti, és reméli, hogy akkor is fogja, amikor visszatér a Vámpírok közé.
***
Juri másnap reggel az ágyában ébredt, és szemei egyből a kezén lévő karkötőre emelte. Mosolyogva ült fel az ágyban, és visszagondolt a tegnapi napra. A lány nem számított arra, hogy barátai meglepik őt, mindenkitől kapott ajándékot, és mindenkivel jól elbeszélgetett. Kaname egész este mellette volt, és mosolyogva figyelte őt. Aztán Yusei elkezdett Kanaméval veszekedni, és Zeronak kellett leállítania Yuseit, aki ezek után el is ment. Kaname bocsánatot kért Juritól, hogy a lány születésnapján leállt Yusei-el veszekedni, persze a lány mosolyogva annyit válaszolt, hogy előfordul. A lányt gondolataiból egy halk kopogás zökkentette ki, a lány felkelt az ágyból, és az ajtóhoz ment, és kinyitotta. Az ajtóban Zero állt.
YOU ARE READING
🅐🅩 Ö🅡ö🅚🅢é🅖 Á🅡🅝🅨🅐🅘
Fanfiction10 éve,hogy a Kuran család feje Haruka Kuran és felesége Juri meghalt.Egyetlen élő Kuran az a fiúk Kuran Kaname.Vagy mégsem? A Cross Akadémia falain belül a Nappali Tagozaton tanul Juri.A lányt 10 éve mentette meg a Tisztavérű Herceg.Vajon a lánynak...