Bab 3

33.5K 461 28
                                    

Am i a slut

Ayat itu berulang-ulang bermain di fikiran Reen.

Selepas Reen pakai baju,Reen terus keluar dari pejabat Haykal walau masih terasa sakit di celah kelangkangnya tapi Reen teruskan juga berjalan sambil menahan air matanya dari menitis.

Setelah sampai di rumah sewanya,Reen terus masuk ke biliknya.Tangisan dihamburkan sepuas-puasnya.

Tidak.Dia tidak akan bekerja dengan Syed Haykal.Tidak akan sekali-kali dia menjejakkan kakinya ke tempat itu lagi.Tempat bermulanya kisah hitam hidupnya.Ditambah pula apabila Haykal tidak mahu bertanggungjawab.

Doanya hanya satu.Supaya perhubungan haram itu tidak membuahkan benih yang tidak berdosa.Kerana Reen tahu dirinya tidak akan tega membunuh nyawa yang tidak berdosa.

Ada lagikah lelaki yang akan menerima wanita yang telah hilang dara seperti Reen.Jika dia tidak memberitahu kelak lelaki yang bakal menjadi suaminya pasti akan tahu juga.

"Reen...kau okay tak?kenapa kunci pintu?"panggil Nana sambil mengetuk pintu bilik Reen.

"Aku okay.I just want to be alone righy now.Please understand me."jawab Reen.Dia memang mahu berseotangan sekarang ini.Kepalanya kusut memikirkan perkara sebentar tadi.

Tak sangka semuanya berubah hanya beberapa jam.Pagi tadi dia dengan semangatnya ingin pergi interview sebagai jawatan pembantu peribadi kepada CEO Hayfa Holding.Beberapa jam kemudian iaitu sekarang dia pulang ke rumah dengan mendapat jawatan yang diinginkan tetapi diganti dengan kesuciannya yang telah diambil dengan senang oleh Syed Haykal dengan mudah.Itulah hidup.Pasti ada give and take.Dalam kes Reen ini give adalah kesuciannya dan take adalah jawatan pembantu peribadi.

Sementara itu di bilik mesyuarat

Haykal masuk kedalam bilik mesyuarat itu dan disitu terlihatlah wanita tinggi lampai dengan makeupnya yang tebal seinci.Wanita kesayangan Haykal sejak di zaman sekolah menengah.

"You buat apa kat sini?"soal Haykal sebaik sahaja melihat Mayra yang memakai dress pendek separas peha yang amat ketat seakan baju itu kulit keduanya dan menampakkan lurah yang tak sepatutnya.Haykal sebenarnya amat bengang kerana diganggu semasa dia sedang bersama Reen.Sebelum ini,dia tidak kisah jika Mayra datang melawatnya walau sesibuk mana pun dirinya tapi kali ini Haykal tidak ingin dirinya diganggu.

"Sayang..Whats wrong with you?.Sebelum ni kalau i datang you tak kisah pon.You busy macam mana pon tak pernah kisah kalau i datang."Kata Mayra manja dan agak menggoda sambil berdiri menghampiri Haykal.Punggungnya dilenggokkan bagi membuatkn Haykal tergoda dengan dirinya yang sering menjadi santapan mata lelaki.Mata tidaknya dengan pakaian yang sentiasa tidk cukup kain dan amat ketat lelaki alim pon mungkin akan memandang lama sebelum mengalihkan pandangan dan beristighfar.

"You stress sangat ke sayang sampai macam nak marah i ni.Kalau you stress,i tahu satu cara nak hilangkan stress you."kata Mayra sambil tangannya mengusap dada Haykal berlapikkan suit mahalnya."Why not kita try kat sini.Selalunyakan kita buat dekat hotel,apa kata try kat sini or in your office.I think it quite interesting and yummy."kata Maura menggoda yang kemudiannya merapatlan dirinya dengan badan Haykal sambil tangannya meraba-raba dada Haykal.Mayra mendekatkan mukanya dengan Haykal dan mencium pipi jejaka itu kemudian menjalar ke belakang telinga Haykal.Mencari titik kelemahan lelaki itu.

"Ahhh,"desah Haykal apabila Mayra berjaya menjumpai titik kelemahannya.Haykal lelaki biasa yang mudah tergoda dengan godaan makhluk ciptaan tuhan."Godddd,Reeeen,"desah Haykal apabila tangan Mayra mula menggosok batang Haykal yang dibaluti seluarnya namun nama Reen juga yang disebutnya.Namun Mayra yang tidak tahu tentang Reen itu fikir bahawa Haykal memanggil singkatan baru untuk namanya iaitu  Marina Humayra."You know what,you are so passionate when you call me Reen and this is first time you call ne Reen.Seksi.I suka sangat walaupun i prefer Mayra lagi but to see you like this i think i will love Reen more than Mayra after this."ujar Mayra sambil melutut di depan Haykal.Mayra cuba membuka tali pinggang Haykal namun dihalang oleh Haykal.Mendengar kata-kata Mayra tadi serta merta membuatkannya 'turn off'.Semasa sedang asyik di belai Mayra sebentar tadi,Haykal fikirkan itu Reen.Haykal bayangkan Reen yang menyentuh dan membelainya.Keenakan dan kelunakan suara Reen semasa menjerit kesedapan tidak dapat dilupakan.Namun dengar sahaja suara Mayra,Haykal hampa.Sebelum ini tidak pernah lagi dia turn off apabila Mayra menggodanya

"No Mayra,not here.I told you we are not allowed to fuck at my company or workplace and that final.You knew its my motto not to do dirty stuff in my company!"kata Haykal yang menghalang Mayra dari meneruskan niatnya.Kata-kata Haykal sangat tegas kali ini..

"Yelah-yelah.You ni sayang kenapa garang sangat harini.Takpalah i nak balik dulu lah."Mayra berkata sambil pura-pura merajuk.

"That's better"Ujar Haykal sambil terus ke arah pintu untuk keluar."Wait.One more thing,jangan datang sesuka hati you lagi kat pejabat i.Kalau nak apa-apa message i."Kata Haykal tanpa perasaan sebelum ke pejabatnya.Dia ingin melihat sama ada Reen sudah pulang atau belum.

Haykal masuk kedalam bilik yang menjadi saksi hubungan seksnya dengan Reen.Dia melihat semua barang Reen sudah tiada.Hampa.Haykal baru sahaja berangan-angan ingin mengajak Reen ke rumahnya walaupun sebentar tadi dia yang menyuruh Reen keluar.

"Takpa lah.Esok jumpa lagi.Tak lari gunung dikejar"kata Haykal sendirian yang sudah tidak sabar menunggu hari esok untuk berjumpa Reen lagi.Reen akan menjadi personal assistant dan perempuan simpanannya.Sama ada Reen mahu atau tidak,itu tidak penting.Yang pasti apa yang Haykal nak pasti dapat.

Keesokan harinya

Di penthouse milik Haykal,pagi itu Haykal bangun awal.Sungguh tidak sabar untuk berjumpa gadis cantik jelita itu.Kebiasaannya,pukul 6.30 pagi bary Haykal bangun namun hari ini pukul 5.45 pagi sudah terjaga.Setelah bangun tidur,Haykal terus mandi dan menunaikan solat subuh.Ya Haykal playboy dan kuat berjoli tetapi perintah Allah yang satu itu tetap ditunaikannya.Ini kerana mama dan papa Haykal telah menerapkan dalam diri Haykal untuk solat cukup 5 waktu.Mereka sangat tegas dalam hal solat 5 waktu.Tetapi mereka gagal mendidik Haykal menjadi muslim yang sebenar-benarnya kerana dosa zina masih dilakukan Haykal.Bukan Haykal sahaja malahan abangnya,Syed Haydar juga dulu kerap kali ke kelab malam untuk mencari perempuan bagi memuaskan nafsu lelakinya sebelum abangnya berkahwin dengan wanita pilihan keluarga yang sekarang ini wanita itu dicintai sepenuh hati.

Setelah siap mandi dan solat,Haykal bersiap awal untuk ke pejabatnya walaupun jam baru menunjukkan pukul 7.30 pagi.Dia masih ada sejam setengah lagi sepatutnya untuk sampai ke pejabatnya yang hanya mengambil masa lebih kurang 20 minit untuk sampai ke pejabat.

Setelah sampai ke pejabat dan siap bersarapan di cafe syarikatnya,Haykal terus melakukan kerja yang tertangguh sambil berfikir rancangan untuk mengikat Reen dengannya tanpa ikatan perkahwinan.

Masa berlalu dengan pantas dan jam sudah menunjukkan pukul 9.30 pagi namun Reen masih belum muncul.

"Dah setengah jam lambat.Takkan terlajak tidur kot."Desis Haykal sendirian.

Setelah hampir pukul 12 tengah hari juga Reen tidak muncul.Haykal terus menyuruh orang upahannya mencari keberadaan Reen.

Dalam hati Haykal dia sudah risau tentang keadaan Reen.Risau jika sesuatu yang buruk berlaku pada Reen.Namun yang paling dirisaukan oleh Haykal ialah kebarangkalian Reen membenci dirinya.

Hari itu berlalu begitu lambat bagi Haykal kerana hatinya terasa seksa angkara tidak dapat melihat wajah jelita Reen."Reen where are you babY,jangan la seksa i macam ni"keluh Haykal sendirian.

Sebelum ini,jika Mayra outstation ke luar negara,Haykal tidak pernah rasa segundah ini.Malah telefon pon tidak cuma apavila Mayra sudah pulang pasti mereka akan melakukan hubungan seks di hotel atau di apartment milik Mayra.Kini perasaan rindu untuk melihat Reen amat mendalam sehingga dia rasa mahu meludah jilatnya sendiri iaitu mengahwini Reen.Dia ingin menjadikan Reen miliknya seorang.

Teringat lagi ikrar yang diluahkan Haykal kepada Danny dan Farid iaitu dia tidak akan berkahwin.Baginya buat apa hidup setia dengan seorang perempuan jika boleh menukar-nukar perempuan setiap malam.

Kini Haykal tidak pasti jika dia boleh terus memegang pada ikrar dirinya sendiri.

Tepat jam 6 petang,Haykal menelefon Ron,orang upahannya."Hello,kau dah jumpa ke orang yang aku suruh cari tu?"

"Belum bos,saya dah cari kat rumah sewa dia tapi kawan dia cakap Cik Nureena dari malam tadi keluar tak balik-balik.Katanya ada hal dan mungkin lama tak balik.Sekarang ni saya dan anak buah saya tengah usahan mencari di mana keberadaan Cik Nureena."Kata Ron.

"Shitt,kau cari dia sampai jumpa.Aku bayar lebih nanti"Kata Haykal sebelum mematikan panggilan.

How is it?Maaf lama menunggu dan terima kasih kepada yang setia menunggu.

Lots of love

His Loyal MistressWhere stories live. Discover now