hatodik része

491 12 1
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy valaki rugdossa a hasamat . Kómásan felordítottam
-Én egy terhes nő vagyok!😯
De a hangom mély és férfias volt .
-Ssss!
Hallottam magam mellől egy női hangot . Megőrültem ! Ez volt az első értelmes gondolatom. Na jó , az is hogy kinyitom a szemem. És hogy végig nézzek-e magamon. Oké voltam (férfi test , boxer),és ahogy kinyitottam a szemem , láttam , hogy Reni ott fekszik mellettem.😌 De Reni az ágy közepén pihent , mellette pedig csak egy kicsi puklit vettem észre.
-Ssss! Végre elaludt.
-Ki?
-A lányod , Vera , tudod.
Ahogyan elnéztem őket , eszembe jutott, hogy milyen jó , hogy Reni itt van neki , és így legalább nem egy ivós nő válik belőle , max majd könyvmániás . És tök cuki meglennének együtt . Ezt onnan tudom , hogy Vera teljesen odasimult Renihez . Nem akartam zavarni , ezért inkább elmentem a fürdőbe.
Milyen jó , hogy van egy nőm . Most már lehet csinálni vele 18+os dolgokat. És szerintem Reni vevő lenne a közös gyerekre is.
De bármit tervezek a jövőben , a lányomnak és a nagyszüleimnek bele kell egyezni.
Amikor készülődés után

beléptem  a gyerekszobába , ott találtam a lányokat . Reni éppen segített Verának az öltözködésben . Szerintem jól megvannak együtt. Verának öröm , hogy van egy anyukája , Renit meg boldogítja a gyerek .
Most már szerencsének gondolom Viki hazugságait .

Apropó Viki . Szerintem Gombával sokat iszogatnak , meg ska-punk zenéket hallgatnak és játszanak. A kis ****ák

Hirtelen megszólalt a telefonom . Ricsi hívott .

Amíg beszéltünk észre se vettem , hogy Reniék már az ajtóban állnak és mennének az oviba. Így én  mentem is búcsúzkodni tőlük . Amúgy dolgozni is úgy járunk , hogy az egyikünk mindig itthon legyen.


Este a családdal (olyan jó ezt kimondani) megnéztünk egy gyerekfilmek (Virágtól kaptunk egy pár filmötletet) , majd meséltem Verának esti mesét , és Renivel elmentünk aludni , csak előtte még ...khm...khm...khm...

Szent Johanna gimi után CortezrőlWhere stories live. Discover now