hahaha😆😁🏋️

483 15 4
                                    

Mostanában Reni sokat olvas , de erre ma nem volt ideje , ugyanis reggeli után csönhettek .

Fogalmam se volt hogy ki az , ezért mentem megnézni . Erre rögtön Vera is futott az ajtóba . Ő hamarabb ért oda mint én de rögtön vissza is rohant az étkezőbe
- Anyaaaaa ! Itt egy rabló ! Ááaaaaaa!
Sikította Reninek címezve . Ekkor Reni is kijött az előszobába , és nevetett , de vele együtt még valaki kacagott . Mostmár ott álltam az előszoba fal mellett és hallgattam a feleségem édes nevezését . Ilyenkor értem a bejárathoz , ahol egy régi jó barát fogadott .
- Zsolti ?!
- Muhahahaha !
- Hogyhogy eljöttél ?
Kérdezte Reni .
- Rémlik , hogy a gimiben azt mondtam , hogy eljövök meglátogatni titeket ? Azóta már Máday nénihez is beugrottam meg Ricsiékhez Szombathelyre . Ja ,és ha már Franciában vagyok , a jó öreg Zsákot meg Flörát is meglátogattam .
- Mennyi ideig maradsz ?
Érdeklődtem .
- Miért ?
- Mert ha több 1 hónapnál azt megkeserülöd !
Mutattam fel az öklömet . Csak fenyegetés .
- Ok . Egyébként ki az a hölgyemény aki az előbb megijedt tőlem ?
- Ő Vera , Cortez nem hivatalos lánya . De szerintem beljebb is jöhetnél , nem akarunk elküldeni . Gyere .
- Úgy van . Come on.
- Mit mondtál ?
Tudakolta Reni . Még mindig nem tud angolul . Ezért lefordítottam neki az előbbi mondatomat (ami két szavas ) . Amikor beértünk a nappaliba , azt láttuk , hogy a párnák rázkódnak a kanapén . Kigyúrt barátunk persze elkezdte ledobápni a párnákat , melynek következtében előkerült Vera is .
- Ááaaaaaaaa ! A rabló ! Engem akar !
- Muhahahaha !
- Enyje Szenyor Nagy Zsolt , nem szabad piszkálni és bántalmazni a lányokat ! Ezért igazgatóit is érdemel !
Próbáltam utánozni Máday hangját , melynek következményeként szakadtunk a röhögéstől .
- Egyébként azért jöttem , mert Daveék felújították Ricsi régi nyaralóját , és meghívtak titeket , de mivel a feleséged az 1700-as években él , üzit nem küldhettem , levelet nem akartam , ezért maradt ez a módszer . Mondta a hűtőben kotorászva . Ez a régi Zsolti .
- Nincs egészséges kajátok ?
- Nincs .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szent Johanna gimi után CortezrőlWhere stories live. Discover now