Nagyon elegem van a költözésekből. Mindig sulit váltok, új barátokat szerzek akikkel tartom két hétig a kapcsolatot és utána nem érdeklem őket. Anya munkája igényli a folytonos költözést. Így csak 2 igaz barátom van akik tényleg nem hagytak el és tartom velük a kapcsolatot. Az egyik az Cat. Őt még Floridaban ismertem meg és mivel nagy a távolság köztünk, internetesen tartjuk a kapcsolatot. A másik Ruby, aki a rosszcsaj. Valamiben mindig sántikál de engem még nem hagyott cserben. Ezért ő a másik legjobb barátnőm. Őt is Flroridaban ismertem meg , csak másik részen és más suliba. Ebből is látszik mennyit költöztem már életemben.
Új ház. Azt jelenti mindent újra ki- és bepakolni. Már eskü megszerettem mert valamit ami nem kell, mindig otthagyok a "régi" házba és nyafogok egy kicsit anyunak, akkor vesz nekem helyette valami sokkal jobbat. Például a múltkor otthagytam a karórám amit ezer éve nem használtam, nyafogtam anyunak egy kicsit és adott pénzt hogy vegyek helyette amit csak akarok.
A költözés jól ment, viszonylag hamar befejeztem és a nap többi részén utánanéztem a sulinak, amibe beiratkoztam.
Az új ház elég nagy, a múltkorihoz képest. A szobám nagyon halvány levendula színű és a bútorok fekete, fehér és szürke színűek. Nekem nagyon tetszik. Az emeleten van, anyuék szobájával ellentétben. Azt hiszem jól elleszek, amíg eltelik ez az év is és költözhetünk újra. Holnap suliba kell menni, és előröl kezdődik a "Szia a nevem Emily szeretnél a barátom lenni?" folyamat. Viszonylag könnyen barátkozom, de azért nem szeretek idegenekkel dumcsizni.
YOU ARE READING
A suli rosszfiúja👀🌙
RomanceA nevem Emily! Üdvözöllek a világomba! Tizenegyedikes vagyok, sulit cserélek mert a régit meguntam. Új emberek, új kihívások😏. Az új sulim Californiában van. Éld át velem a középsulit!