"Telih diati bedarah dimata "
******************************
Tusun (1)
Bulan,bintang malam tu enda ayan.Ai mata nerutu naya maya ku tekenang pengerindu tua."Pengerindu ke nya wai sulu asie.?"nya tanya aku dalam ati.....
Nyau udah setaun nuan sulu asie jadi enggau indu ti dipilih apai indai nuan.Nyentuk ke diatu agi meruan ku kenang leka jaku nuan sulu asie bisi ngasuh ku nesal tang engka udah ukai selatan pengerindu tua puntan...
Taun 2016 chukup ngasuh ati aku belitan, telih nyentuk ke diatu bedau ga suman.Enda berasai deh sulu asie udah setaun cherita pengerindu tua ku simpan.Bisi maya nyau nyabak labuh ai mata.Lebih agi maya lemai ari.Ati asai ka nyabak ,ati asai ke lelengau....tang sapa??
"SAPA..???".Enda patut ati aku agi ingat ke iya.
IYA...ke udah nyadi laki orang.Engka diatu IYA...udah nyadi apai orang.Ati majak enda nyamai setiap maya padam mata panas.
~~~~
Nyau mulai ke kenang pengerindu setaun kebelakang.Pengerindu antara Tommy enggau Angie.Pengerindu ti sigi enda disadang tau nyadi ari seduai ke begulai dalam siti ruai bepantun.
Angie sigi rindu bepantun.Iya enda ga landik bepantun tang ketegal iya siku ari sida ke angkun ke jaku Iban.Asal mih bisi ruai bekena ka jaku Iban iya sigi ka join.Dia deh Angie lalu tepeda ke siti ruai sida ke rindu bepantun.Apa agi Angie,dia iya lalu request ka join.Bisi takah sejam pia,dia deh Angie di terima masuk ba ruai bepantun nya.
Ati Angie chukup gaga.Iya diterima masuk Admin empu ruai nya.Nama Admin nya 'Tommy '.
Laban ke ka meda nama deh ba ruai nya ,dia Angie lalu ngabas ruai nya.Amat bisi ga sida bepantun ba ruai maya nya.Nyau besaut saut ba komen."Chukup landik sida tu bepantun.."pia ku telai ati Angie.
Enda lama udahnya ,dia dipeda Tuai Rumah ke empu ruai lalu ngirum ke pantun ba ruai.Ku munyi pantun iya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anak mayau begagai gagai..
Begagai iya ba tengah ruai..
Aku meri selamat datai..
Aram kitai serumpu makai.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pia mih pantun Tuai.Rumah...
***Betampung**
YOU ARE READING
Telih Ba Ati Berdarah Ba Mata
Short Storycerita tu ngesah ke pengerindu Tommy enggaseu Anggie