"Telih diati bedarah dimata "
********************************
Tusun (6 )
~~~~Nyau labuh ai mata Angie maya Tommy madahka diri deka betunang.Orang keterubah nganggauka iya 'Sayau '...enda nyangka deh Tommy ke disayau Angie nyau berubah nyadi tunang orang.
'Tunang orang ' dalam sekelip mata."Nyema ku nemu nuan sigi ukai ungkup aku .Kapa ku ka nyebut sayang, madah rindu I love U.."pia ku telai ati Angie.
Tommy agi nganti Angie bejaku.
Dia dih Angie...eggau belubah maie randau seduai nya tadi betampung....
Betampung nyentuka ke ujung jerita seduai iya.Angie nemu ati Tommy sigi bebelah bagi .
Tommy :Sayau...ni nuan deh..?Saut jaku aku tu sayau..!!
Angie :Agi bisi berandau enggau nuan aku tu sayang.
Tommy. :Pia iya sayau..anang nutup dulu talipon nuan sayau.Aku agi belala berandau enggau nuan sayau.Lelengau ninga sada nyawa nuan sayau...
Angie. :Udah mih nya sayang...badu mih ngasuh ati aku tusah.Engka ukai selatan tua deka nyambung pengerindu baka suba agi.Udah tu ila badu ga tua betalipon enggau pangan diri...(dalam ati Angie sigi amat sayauka Tommy.)
Tommy :Sayau...semua tu nyadi dalam sekelip mata.Nitih ati sigi Sayau...nuan mih ke deka diambi nyadi ka bini aku. Nyema sayau setuju nguai ke aku,aku tetap milih sayau.(Chukup sinu ati Angie maya Tommy madahka diri sigi sayau amai ke iya).
Angie :Sayang ...trima kasih .(dalam ati sigi enggai mih ka ngelengka ke pangan diri ).
Tommy. :Aku ngarapka sayang ulih nguai ke aku mih sebedau aku nerima orang bukai.
sayau nyauka mupuk pulai.dulu aku.Enggai ke apai indai aku irau.
Angie. :Au sayang...ila Ku madah keputusan ke nuan sayang.
Tommy. :Sayau...seagi aku bedau begelar laki orang nuan tetap.diati.Bye sayau nyaga memanah diri nuan.
~~~
Udah nya Tommy lalu nutup talipon iya.Lalu pulai ke rumah panjai.
Ati Angie chukup enda nyamai.Nyau asai ka nyadi orang ke tiga.Ati apai indai Tommy meseti dijaga.Kasih ke apai Tommy nya enda entu bepengerai.Indu ke deka dipadu jadi nya pan empai betemu enggau Tommy.
**Betampung**
YOU ARE READING
Telih Ba Ati Berdarah Ba Mata
Short Storycerita tu ngesah ke pengerindu Tommy enggaseu Anggie