Ding dong...
Witooojcie Ludy!
Zastanawiam się, co mam wam tutaj zapodać xD Bo tak patrzę po folderach, ale nic nie widzę, co rysowałam, opuściłam się.
Zła ja.
Za dwa dni, pojutrze, będę mogła kupować już alko i MAME ZAGANIA MNIE NA WYBORY :"D! Nie no, sama też bym poszła, trzeba szpanować że się może.Zacznijmy, jeżeli zabraknie mi digitalu, to będę zapodawała tradi, jedzim!
(SMOKI)
Chyba będzie dużo tradi, bo przeglądam folder i mało tego digi xD no to mamy tutaj Tosię i Axela, na których zostałam zainspirowana przez udzielanie odpowiedzi na ig. Prawda jest taka, że cieszę się, kiedy mogę mówić o swoich oc, a w tym przypadku jeszcze opisywałam jeden z ulubionych szipów^^ kocham ten rysunek, nieskromnie przyznam, że mam go na tapecie ~(DEMONY)
Szkic nieczystokrwistych, z czego każdy mi się podoba, ale najbardziej Zed xD O bardzo trudnej sytuacji nieczystych u demonów MOŻE mówiłam, ale powiem, że każda z tych postaci mimo że ograniczają się do grupy nieczystych, przeżyła inną osobistą tragedię, no i robiła inne rzeczy, aby przeżyć.(SMOKI)
Redrawix, redrawson! Chciałam uchwycić mniej więcej twarze bohaterów i przyznam, że efekt naprawdę mnie zadowala, zwłaszcza w przypadku Axela i Sindre^^
CZYTASZ
Artbook z Maka
RandomMniej optymistyczne rysunki, bardzo kopniętej Frytki! Głownie digital oraz traditional. W większości rysuję swoje ocki^^