Zgadnijcie...
Witooojcie Ludy!
Zgadnijcie który przegryw chyba jest podchorowany na rozpoczecie szkoły. Ba! Pochorował się wraz z Krem xD?
No oczywiście że ja. Jeszcze jutro są urodziny(a dokladniej impreza urodzinowa) mojej przyjaciółki i ja tak mega chce tam iść i sie dobrze bawić xD ale bedzie dobrze, co najwyżej pójdę i nie będę mogła mowic:D ale na migi się dogadamy, nie?
Plus będą osoby, które nie życzą sobie mojej obecności i chcą mieć tą przyjaciółkę na wyłączność.
Ale to nie jest kurwa rzecz. Nie można traktować człowieka jak własność. Jak trofeum. Wiecie, nie chcę tutaj wam sie żalić z tak prywatnych spraw, ale ta sytuacja już mnie przerasta. Jak przyjaźń zamieniła się w taką zawiść, ja nie wiem.
Sęk w tym, że nie rozumiem tych osób. Jakby naprawdę dbały o moją przyjaciółkę, nie stawiałyby jej przed wyborem... A może to tylko ja. Może tylko ja nie chcę jej stawiać... KONEIC, NIET, TO NIE JEST PAMIĘTNIK, TO ARTBOOK.
Edit z 2019: Te osoby ostatecznie, że tak powiem, przegrały. Same sobie winne były, że traktowały ludxi jak rzeczy.
Okej, kogo obchodzi moje życie! Pora na rysunki, gdyż od dawna nic nie publikowałam. Wsm boli mnie głowa help:3(WOJOWNICY)
Biała Gwiazda na zebraniu. A raczej Białe PIÓRO na zebraniu. Cóż, nie zawsze był przywódcą. Tutaj właśnie Oliwna Gwiazda poinformował klany, że po śmierci Ostrego Pazura, nowym zastępcą klanu Burzy zostaje Białe Pióro^^(PIRACI)
Redesign Valentino, w końcu podoba mi się jego strój, kocham jego płaszcz^^
Pierwszy i drugi strój - podstawowe, pierwszy z płaszczem, a drugi bez niego.
Trzeci - Val jak był młody i podróżował na statku z Federico
Czwarty - strój na Rafie przed powrotem na morza.
Piąty - na Rafie po powrocie z podróży(czyli z Jonnie jak przypłynął)
Szósty - au z Lotniskiem
Siódmy - szkolne au
CZYTASZ
Artbook z Maka
AcakMniej optymistyczne rysunki, bardzo kopniętej Frytki! Głownie digital oraz traditional. W większości rysuję swoje ocki^^