Ach, ale czasu minęło...
Witooojcie Ludy!
Pytanie, czy Frytek wraca do Digi? ~~~
Nie wraca.
Ale! Ale Frytek coś tam robił, jak była u niego Kisiel z Krem, więc zobaczycie troszkę digi ^^ oraz tradi, które akurat mam na telefonie.(nie ma żadnego tradi, bo limit zszedł na digi. Tą informację piszę po skończeniu pisania rozdziału:")) Ostatnio bardzo zaangażowałam się w robienie Smut Meme'a z Alessą i NARESZCIE dziś go skończyłam. Robilam go z dlugimi przerwami dwa tygodnie, podczas sluchania Pana Tadeusza.
Pochwalę się, iż go wysłuchałam całego.
I będę miała pytanie na końcu rozdziału,!
Soł, moje robaczki(Doki Doki Do you lift club vibes), ruszamy z tym koksem!(FANART)
Niezbyt przycięte, jednak już zaznaczyłam, by wstawić, a jak to odwołam, to musze wyjść z aplikacji:") tak, czy inaczej, to są Alec i Kyle, oc Kisla. Połowę digi zawdzieczamy jej xD Do tego zainspirowało mnie ponowne słuchanie o LoO, ponieważ opowiadała o nim krem. I cóż, sluchanie o najlepszym wersum, z jakim mialam styczność do tej pory, jakoś nie znudziło mi się jeszcze xD(SMOKI)
Czy to Alessa? ~ Nope, to Lena. Lena jest matką Axela, surową kobietą, byłym generałem wojsk ligijskich. Baba ze stali, absolutny życiowy żołnierz. Kobieta, która mając sześciu braci, osiąganęła najwięcej i przejęła posadę po ojcu(który był baaardzo surowy, stosował kary często cielesne), którego okropnie szanowała. Zaszła w ciążę późno, nie ciesząc się z tego wielce, gdyż musiała zrezygnować z posady. Małemu Axelowi urządziła życie niczym poligon, traktując go bardzo surowo, ale z miłością. Swojego męża poznała na postoju podczas wojny z ościennym państwem(nienawidzi tego kraju bardziej niż Schayte). Wymieniali dużo listów oraz mimo tego, że Rick miał naprawdę słabe umiejętności, był naprawdę nisko postawionym jeźdźcem, to byli blisko. Cóż mogę o niej powiedzieć? Okropnie patriotyczna, wręcz nacjonalistyczna(jak cała jej rodzina), bardzo zimna i nieprzystępna. Utalentowana wojowniczka, aczkolwiek ma bardzo nieładną skłonność do dążenia do celu po trupach. Jest także arogancka oraz ma problemy z empatią. Całą jej surowość w stosunku do Axela, równoważył Rick, pobłażliwy i kochający.
Rozpisałam się! Cóż ja poradzę, że tak kocham Lenę?
CZYTASZ
Artbook z Maka
AcakMniej optymistyczne rysunki, bardzo kopniętej Frytki! Głownie digital oraz traditional. W większości rysuję swoje ocki^^