Obcy: M
Ty: K
Obcy: Chętna na historyjkę?
Ty: Jasne
Obcy: Jesteś młodą nauczycielką języka angielskiego w mojej szkole. Lubisz podkreślać swoją kobiecość przychodząc do pracy w obcisłych ubraniach, szpilkach itd. Każdy z uczniów marzy o tobie. Ja nie jestem lepszy, również o tobie fantaziuję. Zauważyłem że od dłuższego czasu ty też patrzysz na mnie przychylnym okiem. Podczas sprawdzianów potrafisz usiąść na oparciu mojego krzesła tyłkiem dotykając moich pleców, często się o mnie ocierasz i uśmiechasz. Przyszła do ciebie wiadomość o tym że dostałem się na konkurs z angielskiego w innym mieście. Musisz jechać ze mną jako nauczyciel prowadzący, a z uwagi na dużą odległość musimy jechać conajmniej na 3 dni z noclegiem. Całość opłaca nam organizator. Od pobytu w 5 gwiazdkowym hotelu, po przejazd 1 klasą w pociągu.(Radek, 18, blondyn, niebieskie oczy, szczupły, 184 cm wzrostu, umięśniony, wysportowany, ubrany w czarny t-shirt, niebieskie jeansy i białe AirMaxy, historyjka z6, chętna opisz się i kontynuuj) (Schowaj)
Ty: Karina, 19, blondynka, niebieskie oczy, 180 cm wzrostu, ubrana w obcisłą czarną mini, białą bluzkę z dużym dekoltem, czarne szpilki
Obcy: Mam zacząć?
Ty: Tak
Obcy: Oki
Obcy: *dziś jest dzień wyjazdu, ty czekasz na mnie już na peronie, dopiero pojawiam się pięć minut przed odjazdem, szybkim krokiem podchodzę do ciebie *Dzień dobry, proszę pani. Przepraszam za spóźnienie, ale zaspałem *delikatnie się uśmiecham do ciebie *
Ty: *odwzajemniam uśmiech* Cześć, nic nie szkodzi. *robię krok w przód i odwracam głowę w drugą stronę*
Obcy: *podjeżdża nasz pociąg, biorę twoje jak i również swoje walizki, wchodzimy do pociągu, znalazłem nasz przedział, wchodzimy do niego, zostawiam nasze walizki i wychodzę do łazienki, do ciebie dzwoni twoja znajoma *No hej. Już wyjechaliście?
Ty: Tak. *rozmawiamy jeszcze chwilę i przychodzisz ty* Muszę kończyć. *rozłączam się i uśmiecham się do ciebie* To o czym chcesz porozmawiać?
Obcy: *spojrzałem się na ciebie *Niech pani sobie odpocznie. Ja poucze się *wyciągam książki od angielskiego i zaczynam się uczyć *
Ty: *zaczynam przeglądać coś w telefonie, po kilku minutach zaspiam*
Obcy się rozłączył