- 3 -

443 51 11
                                    

Blondul înghiți in sec si se uită după roșcat, analizând fiecare pas al său. E aici de câteva minute și deja îmi vine să îl pocnesc, își spuse acesta în minte. Suna ciudat, al naibii de ciudat. Ba chiar îl enerva nespus de rău prezența lui aici. Simțea că roșcatul îi va lua locul cât de curând posibil. Și nu avea de gând sa renunțe asa ușor pentru că știa ca aceasta era una din manevrele lui. Ce nu ar face cineva pentru bani?

Jimin își înclină capul brusc și ofta zgomotos, începând să își trosnească pe rând fiecare deget de la mâna. Se putea vedea ca era stresat. Avea nevoie de ajutor. Ajutorul său în care putea avea cea mai mare încredere era Jungkook, iar acesta se afla la Strip that down tot timpul.

Căscă și ieși din cameră, din nou salutând persoanele din firma ce era destul de mare. Cam prea mare. Dacă nu erai obișnuit, te puteai pierde foarte repede prin ea. Norocul era ca la fiecare etaj se afla o mica harta a clădirii, indicând locul unde se aflau în momentul respectiv.

Ieși din clădire fără să își întoarcă privirea măcar pentru câteva secunde spre ea și își scoase cheile de la mașină îndreptându-le spre aceasta, scoțând un sunet care afirma faptul că ușile erau descuiate. Apucă mânerul ușii de la șofer și o deschise larg, făcându-și loc pentru a se așeza pe scaunul din stânga.

—————————————

Trânti ușa de la încăperea din spatele scenei și se aruncă pe canapea, oftatul său auzindu-se în toată încăperea, cam prea mare pentru acest local. În camera aceea aveau acces numai cei mai buni stripperi, singurii fiind Jungkook și Jimin. Ceilalți stripperi erau al naibii de geloși pe Jimin și pe relația lui cu Jungkook. Majoritatea erau îndrăgostiți până peste cap de Jungkook, nu doar pentru ca dansa ca un adevărat profesionist, dar și pentru faptul că Strip that down îi aparținea. Lumea este înnebunită și după comportamentul lui arogant, tipic pentru personale ce au mulți bani.

—Ce te macină? îi spuse brunetul în timp ce își închidea cureaua de la pantaloni.

—Se pare că tu nu te poți abține, îi răspunse Jimin fiind cu privirea ațintită pe brunet.

—Mă distrez puțin, nu asa cum faci tu.

—Parcă ai spus că fetele ce sunt angajate aici nu au voie să întrețină relații sexuale cu stripperii.

—Nu mi-am tras-o cu ea, doar a vrut sa guste puțin din..

—Da da, chestia aia a ta, blondul îl întrerupse și se ridică de pe canapea ducându-se la fata ce încă era pe jos, în genunchi. Cară-te.

Fata era roșie toată în obraji, iar în colțul ochiilor începuseră sa îi apară mici lacrimi de rușine. Chiar că îi era rușine. Era una din cele mai inocente fete ce erau angajate acolo. Jungkook chiar reușise să îi ofere gânduri murdare până și acelei fete. Se ridica de pe jos și făcu o scurta plecăciune, ieșind rapid pe ușa.

Jungkook pifni nervos și se întoarse spre Jimin cu o privire neutră.

—Deși e începătoare, gura ei face minuni. Ar trebui să încerci, rânji și trecu pe lângă Jimin, luându-și o sticlă de apa de pe masă. O desfăcu și luă o gură mare din ea.

—Am lucruri mai importante de rezolvat decât să stau cu o fată care e dispusă sa îmi satisfacă fiecare nevoie, își dădu ochii peste cap și se trânti din nou pe canapea.

—Ce s-a mai întâmplat acum?

—Taehyung.

—Ăla cine mai e?

—Roșcatul ăla cu care am semnat un contract.

—Ah da, îmi amintesc. L-am văzut la TV, e bun. Oare o fii bun și la pat?

—Poți sa fii și tu serios măcar o dată?

—Se vede că te stresează prezența lui, deci spune tot ce ai de zis, iar eu o sa încerc sa nu te întrerup, îi spune brunetul blondinului ce era cu capul sprijinit de una din pernele așezate pe canapea, privind în gol spre tavan.

—Am impresia că vrea să îmi ia locul la companie. Este prea evident.

—Cum de ți-ai dat seama de așa ceva? Poate doar vrea sa arate faptul că este un om de afaceri bun ce ar face orice ca să obțină bani.

—Tu auzi ce spui? E clar ca vrea să îmi ia locul.

—De când îl cunoști?

—O ieri.

—De câte ori l-ai văzut prin companie azi?

—Toată ziua a fost acolo.

—Însemnă că doar vrea sa muncească din greu, te ambalezi degeaba, îi spuse Jungkook și se așează în fața lui Jimin, pe măsuța de cafea. Își sprijini coatele pe coapsele lui bine conturate de pantalonii de piele neagră. Fetele stau mereu la rand pentru Jungkook. La propriu. O singura privire în ochi cu el, nu contează câte secunde sau minute, iar acesta imediat le intimidează și le face să cada imediat la picioarele lui.

Jimin îl observă pe brunet și îl privi cu coada ochiului. Până și Jimin era nebun după Jungkook. Nu îi păsa că sunt prieteni buni, nu strica și faptul ca erau prieteni cu beneficii. Ba chiar ii convenea, al naibii de rău. Gândirea lui era simplă. De ce să se culce cu cine apucă când ar putea să se culce cu persoane pe care le cunoaște cât de cât? În cazul ăsta, Jungkook era singurul care chiar îi oferea tot ce avea nevoie.

Privirile lor se intersectară și Jimin înghiți in sec. Fir-ar. Își spune in minte când văzu poziția acestuia în fața lui. Broboane de transpirație se vedeau pe tâmpla lui Jungkook, alunecând ușor pana pe obraz. Jimin înghiți in sec din nou, mutându-și privirea din nou spre tavan.

—Hai să ne jucăm puțin,  spuse Jungkook blondinului, făcându-l sa își închidă ochii strâns. De ce îi era teama de asta? Adică, au făcut-o de atâtea ori. Jungkook știa sa îl prindă pe Jimin în momentele sale vulnerabile în care chiar nu reușea să se opună dorințelor acestuia.

Înghiți in sec pentru ultima oară și răsuflă tot aerul pe care îl inspirase.

—Încuie ușa.

Heeey luves. Cred ca v-am lăsat în suspans puțin capitolul trecut așa că o voi face și acum ahah. Cartea nu va conține *încă* scene NSFW sau ceva de genul. Repet, nu încă. Și vreau sa îmi cer scuze ca nu am postat dar am prea mult de învățat și daa. Promit ca după ce termin cu școala o sa ma apuc de scris la cel mai serios mod. Take care guys!

strippers || vminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum