- 4 -

396 39 9
                                    

—Semnează astea, iar de mâine vei putea veni să lucrezi pentru noi. Programul va începe de la ora 8, tot ce trebuie să faci este să te prezinți în sală la ora stabilită, fără întârzieri.

Roșcata dădu din cap și semnă actele din fața ei, lucru ce îl făcu pe băiat mai satisfăcut ca niciodată.

—Atât? spuse ea pe o voce ușor pițigăiată și împinse foile spre noul său șef.

Printr-o mișcare scurtă a capului băiatul aprobă, ceea ce o făcu pe roșcata să râdă.

—Ne vedem mâine, întinse mâna iar fata i-o apuca, scuturând-o ușor și privindu-l pe băiat in ochi. Nu ezită și îi aruncă un mic zâmbet acesteia, ridicându-se de pe scaun și plecând din încăpere, lăsându-l pe băiat singur.

—Domnule Kim, intră secretara in biroul roșcatului și închise ușa cu cheia in urma ei. Știți cumva ceva de domnul Park? A plecat prea devreme astăzi și este abia ora 5.. spuse cu o irmă de dezamagire pe chipul său ciocolatiu.

—Nu am mai dat de el de acum o oră, când am vorbit ultima dată despre companie. S-a întâmplat ceva? Trebuia să te ducă undeva?

Obrajii fini ai brunetei căpătară o nuanță rozalie, ceea ce o făcu să roșească la auzul cuvintelor lui Taehyung. Aceasta îl plăcea pe Jimin, foarte mult. Ar fii făcut orice sa stea in preajma lui toată ziua, dar blondul o băga in seamă doar când avea mevoie de ceva. Se mulțumea și cu asta, până la urmă nu băga în seamă pe toată lumea din companie in afară de ea.

—D-da.. trebuia să mergem la un club de noapte ca să sărbătorim progresul făcut de companie, spuse încet in timp ce continua dă roșească mai rău in obraji.

La auzul cuvintelor, Taehyung se ridică de pe scaun și făcu pași destul de mari și apăsați peste parchetul ce era făcut dintr-o culoare foarte închisă, ajungând în dreptul fetei.

—Cum te cheamă, micuțo?

—Kath.. spuse aceasta cu o mică ezitare în voce continuând să privească in podea. Deși părea o fată sigură pe ea din toate punctele de vedere, nu era de fapt așa. Kath mai mereu se lăsa dusă de val, nu poate să judece situația in care se află și de multe ori sfârșește făcând lucruri pe care mai târziu ajunge să le regrete. Până la urmă suporta de fiecare dată alegerile făcute, fie bune sau rele.

—Bun, Kath. Eu sunt Kim Taehyung, întinse mâna spre ea, așteptând ca fata să i-o apuce in semn de acceptare al prieteniei. Bruneta, ce în urmă cu o zi avea culoare părului de un violet închis, îi apucă mâna lui Taehyung fără să ezite, ba chiar începând sa o scuture.

—Domnule Kim..

—Îmi poți spune Taehyung, cel mai mare își luă mâna din a fetei ridicându-și puțin din sacou privind ora indicată de ceas. În afara programului îmi poți spune pe numele mic.

—Nu ar fi foarte frumos din partea mea.

—Suntem in afara programului, nu văd care ar fi problema. În fine, vrei să te duc eu in oraș pentru a sărbători ceea ce tocmai s-a întâmplat cu firma?

—D-desigur! spuse fata fără să ezite. Nu regreta, chiar deloc, începuse să îi placă prezența lui Taehyung în companie, chiar dacă trecuse abia o zi.

Taehyung făcu un pas, ajungând astfel in spatele brunetei, așezându-și mâna pe talia ei trăgând-o aproape de el și se apleacă puțin deoarece fata era mult mai scundă decât el și îi șoptește la ureche ceva, fata roșind instant. O luă pe fată după el, ieșind din biroul său îndreptându-se spre mașina lui parcată în fața companiei.

Privirea fetei nu era fixată în altă parte în afară de chipul roșcatului. Trăsăturile feței acestuia erau foarte bine conturate și foarte bine vizibile din locul din drepata unde stătea ea. Modul cum își trecea limba peste buze umezindu-le aproape că o înnebunea pe fată. Niciodată nu a știut ce este iubirea adevărată, de aceea începea sa simpatizeze mai multi băieți in același timp. Ciudat, prea ciudat și urât din partea unei fete. Nu prea îi păsa de ceea ce îi spunea lumea sau despre ceea ce se vorbea despre ea. Era complet sigură pe ea și pe ceea ce voia să facă în viitor.

—T-Taehyung.. spuse pe o voce răgușită, tșind scurt după aceea reglându-și vocea. Unde mergem mai exact?

—La un club de noapte renumit. Strip that down se numește. O să fie foarte frumos, îți promit.

—Dacă spui tu, am încredere. Dar.. cum de te-ai gândit fix la acest club?

Taehyung puse frână fiind deja in fața clubului. Fata cu o expresie ușor speriată privi prin geamul parbrizului înghițind in sec. Deschise centura și își puse mâna pe portiera, deschizând-o și ieșind din mașina ce părea un model foarte nou, dar și foarte scump.

—Ai spus că ai încredere, roșcatul era deja in dreptul ei, mâna lui fiind înconjurată in jurul taliei ei în timp ce o privea încrezător in ochi. Fata acceptă într-un final și se apropiară spre intrarea in club.

Un bărbat de talie mare, bine aranjat într-un costum negru de stofa era la ușa clubului cu o foaie in mână.

—Kim Taehyung.

—Intrați, domnule Kim. Să vă Distrați.

Imediat cum ușa de la intrare se închise, fumul de țigări se făcuse simțit in aer. Era iritant să mirosi toată noaptea același fum care te putea face să leșini dacă erai sensibil.

Localul era plin, ca de fiecare dată. Mesele rezervate pentru fiecare erau pline, numai una era liberă, cea din colț, care îi aparținea roșcatului. Lăsă un mic rânjet să îi apară in colțul gurii atunci când fata făcu un pas spre bar, uitându-se pe meniul cu băuturi alcoolice. Cică inocenta, își spuse cel mai mare in minte.

Avea dreptate. Kath era considerată cea mai buna fata din companie, atât fizic cât și modul in care lucra. Toți o admirau și pentru toți era un exemplu.

—Doresc două pahare de whiskey, te rog.

—Faci tu cinste?

—Așa e normal, băieții fac cinste fetelor.




a/n: okay, cel mai plictisitor capitol din aceasta carte e aici, dar am vrut sa fac puțin referire și la personalitatea fetei, care va apărea foarte, foarte mult prin capitolele următoare. de când nu am mai postat mi-am pierdut și skill-urile in a scrie, dar promit ca le voi recăpăta și voi reveni in forță. also, încă un capitol seara asta 🤭 love y'all.

strippers || vminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum