—Încetează sa îți mai unduiești fundul ăla prin fața mea, comentă brunetul. Cu toate că îi plăcea, tot nu voia să îl vadă în ipostaze ca astea înainte de spectacol.
—O haide, idiotule. Știu ca îți place. În plus, doar îmi fac încălzirea, spuse blondul de data asta fiind cu fața la brunet. Mâinile lui erau așezate pe o parte și pe cealaltă lângă brunet, pe suprafața din piele a canapelei.
Formele blondului ieșeau în evidență prin cămașa alba, transparentă. Se lipea câteodată de abdomenul ud al acestuia reușind sa contureze mai bine formele blondului. Se așează în poala prietenului său cel mai bun și începu sa își miște încet șoldurile la el în poală, brunetul reușind doar sa își muște buza și să lase mici gemete sa se audă. Își puse mâinile pe pieptul blondului și îl împinse încât să se oprească.
—Mișcă-ți fundul ăla pe scena și fa bani, apoi ne vom distra puțin dacă vrei asa mult.
—Ai stricat distracția.
—Știi ca nu puteam termina asa repede.
Blondul își dădu ochii peste cap și ieși din camera în care se pregăteau cei mai buni stripperi din acel local. Strip That Down era unul dintre cele mai bune locale ce se bazau pe strip-tease. Localul are reguli importante și mereu își alege clienții. Toți trebuie să semneze contracte dacă vor să intre aici, în acest loc ce pentru unii părea sa fie Raiul. Încăperea era în fiecare seara plină de lume ce ar fi plătit o mulțime de bani ca să vadă numere ce îi puteau face să înnebunească de-a binelea.
Imediat ce ieși din încăpere, băiatul își făcu simțită prezența pe scena din cauza tocurilor pe care le purta. Era singurul care putea face numere excepționale pe niște pantofi cu toc. Dintre Jimin și Jungkook, lumea ar fi ales înnebunită de fiecare dată numerele lui Jimin, chiar dacă Jungkook era la fel de bun. Jimin mereu obținea ceea ce voia prin faptul ca părea drăguț când intra pe scena. Dar personalitatea lui ce era dublă, îi șoca de fiecare data pe spectatori.
Blondul ajunse pe scenă și își presă mâinile pe bara din mijlocul acesteia. Pregătise un număr nou ce avea sa ridice întreaga încăpere în picioare. Luminile erau stinse, ceea ce îi oferea puțin timp să își schimbe expresia feței într-una serioasă, dar și arogantă.
Luminile se aprinseră și se fixară pe trupul băiatului ce se afla în spatele bării. Cămașa lui albă era puțin depărtată de abdomenul acestuia. Începu să își miște corpul pe ritmul melodiei ce se auzea din difuzoarele ce erau așezate în colțurile încăperii, cât și sub scenă, oferind astfel o calitate audio mult mai bună. Băiatul își unduia corpul pe ritmul. melodiei și începu să atragă atenția tuturor.
Jungkook, prietenul blondului, ieși din camera din spatele scenei și se așeză la bar. Comandă un pahar de whiskey și mulțumi barmanului, făcându-i cu ochiul și se ridică de pe scaun, mergând la masa din colțul clubului.
—————————————
—Nu am de gând sa accept asta, spuse iritat blondul și aruncă pe birou câteva foi pe care era un contract.
—Domnule Park, este o ocazie care vă poate face mai faimos și care vă poate aduce mai mulți bani.. îi spuse în șoaptă secretara.
Îi aruncă o privire tăioasă fetei de lângă el și aceasta roși instant, fără să mai îndrăznească sa scoată vreun cuvânt.
—Vrei să accept? spuse deodată încet fetei. Aceasta doar dădu aprobator din cap și se întinse după contract, începând să îl citească. Spune-mi mai multe. Cu ce ma aleg?
Domnul îmbrăcat la patru ace, care se afla pe partea cealaltă a biroului din lemn masiv închis la culoare și lucios, își drese vocea și își îndreaptă spatele, având o urma de curaj în ochi.
—După cum scrie și în contract, K Company are de gând să vă ofere personal bine antrenat. Acest personal va fi format din fotografi profesioniști, persoane ce au terminat facultățile cu notă maximă la modeling și de asemenea, mai multe persoane ce pot ajuta la make-up și hairstyleing. Fiecare persoana va avea pus la punct fiecare diplomă și vor respecta programul care li se cuvine.
—Dacă nu ma respectă? îl întrerupse blondul pe șeful firmei cu care avea de gând sa colaboreze.
—Domnule Park.. noi va oferim posibilitatea să le dați trei avertizări, iar la ultima îi puteți da afară. Iar dacă nu va ajută și nu sunt la dispoziția dumneavoastră, ne puteți contacta iar noi le vom tăia din salariu la următoare abatere.
Suna al naibii de bine. Cele mai bune companii aveau de gând sa încheie un contract din care amândouă firmele puteau câștiga bani gheață. Roșcatul era satisfăcut și chiar voia sa obțină acel contract, cu orice preț. Puteau deveni mai populari decât erau în momentul de față, iar asta le. putea aduce amândurora multe persoane ce vor vrea să se angajeze sau doar să colaboreze cu ei.
—S-a făcut, răspunde blondul și își scrise semnătura în coltul din dreapta de jos, unde era indicat locul semnăturii.
a/n : okay guys. asta e ciudat și simt cum in această carte voi pune mai mult suflet decât am pus în celelalte, ceea ce îmi oferă puțină satisfacție și ma face sa mă simt bine. sper sa va placa în continuare :(
CITEȘTI
strippers || vmin
FanficLumea mereu a spus că un stripper nu poate avea niciodată sentimente.