kıskandın?

57 10 10
                                    

Herkese merhaba, uzun zaman oldu ama bundan sonra aranın bu kadar açılmayacağından emin olabilirsiniz. İyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin.🙏🎭

-
-
-

Eun Hee, içinde oluşan iyi düşünceler ile birlikte
paketi açıp içindeki kaktüsü görünce fırlatıp yere attı.

" Aptal! "

Yujin, kahkalarına engel olamamıştı.

" Ben de gerçekten birinin sana güzel bir hediye alabileceğine inanacaktım. "

Eun Hee, öfke dolu bakışlarını arkadaşına odaklarken Yujin, ayağa kalkıp.

" Neyse canım, işim var benim gidiyorum. "

Kapıdan dışarı çıkarken  son bir kahkaha atmıştı. Ellerini yumruk yapıp sıkıca kapatmıştı. Dişlerini sıkarak.

" Ben sana göstereceğim o kaktüsü. "

•••••••••

Yoongi ise kendi kendine gülerek binadan çıkmıştıYaklaşık 2 saat sonra haber için inşaat alanına gitmişti. Orada fotoğraflar çekip inceleme yapıyordu. Kamerayı taşıyan sunbaesi;

" Hazır olduğunda söyle ki haberi çekip gidelim. "

Yoongi, onu onaylamak anlamında başını sallamıştı. Birkaç dakika sonra Eun Hee mikrofonu alıp onu çeken kameraya konuşuyordu arkasında ki inşaatı göstererek.

" Gördüğünüz üzere inşaat halinde olan binada çıkmış yangının etkileri hala sürüyor.. "

Yoongi, Eun Hee konuşurken arkasında belirdi birden. Kameraman kaydı durdurup kamerayı indirdiğinde Eun Hee arkasına dönüp baktı. Sinirli sinirli arkasında sırıtan Yoongi'ye bakarken diğer yandan mikrofonu tehditkar bir şekilde  sallayıp.

" Bu mikrofonu kafana yemek istemiyorsan sırıtmayı bırak! "

Yoongi, ellerini beline yerleştirirken sırıtmaya devam etti. Bir anda öfke dolu gözlere çevrilen sevimli gözleri öldürücü bakışlarını Eun Hee'nin üzerine yüklüyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NeverMind ┊Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin