~Дкаксън~
Станах рано както винаги и първото нещо, което направих бе да се измия, а после и да закуся. След като направих тези неща се качих да се облека. Излязох от вкъщи и тръгнах към кафенето.
Пристигнах и не след дълго започнаха да влизат хора. След малко чух един глас, при който се усмихнах широко.-Джак~. Здравей ~-каза сладко Марк.
-Здрасти! Как си днес?-не можех да скрия усмивката си.
-Чудесно, а ти? - попита.
-Щом си тук, прекрасно. - намигнах му несъзнателно.
Осъзнах какво направих и щях да се плясна по челото, но спрях като проговори.
-И аз съм добре щом съм с теб. - беше се изчервил леко, което го караше да изглежда още по-сладко.
Усмихнах се и го загледах. Гледахме се без да си казваме нищо. Момента беше прекъснат от виковете на колегата ми.
-Земята вика Джаксън, ехо! - размаха ръцете си пред лицето ми.
-Какво искаш бе. - погледнах го на кръв, за дето съсипа момента.
-Ще вземеш ли поръчката на момчето или ще го чукаш с поглед. - каза като погледна към Марк, който пламна при чутото.
-Виж се, идиот такъв! Как може да кажеш нещо такова!?-ударих го по врата.
-Добре, съжелявам. - засмя се преди да каже нещо друго. - Вие да не излизате? - попита стрялкайки погледи ту на мен, ту на него.
-Н-не! - казахме с Марк в един глас.
-Само се дразня. - засмя се. - Хайде да се връщаме на работа, че шефа ако види... - завъртя се и отиде да взема поръчките на други хора.
-Извини го, голям е идиот. - опитах се да го успокоя. - Какво ще искаш? - попитах.
-Знаеш. - каза със сладка усмивка, а аз кимнах в знак на разбирателство.
След малко му сервирах чая.
-Благодаря ти.. - каза ми.
-Моля. - отговорих и тъкмо щях да тръгна, когато той ме спря.
-Д-Джак? Кога свършваш работа? - попита ме.
-Към 16.-отговорих.
-О, и аз! Щях да те п-питам... ходи ли ти се на кино довечера? - попита ме.
-Сигурно се шегуваш...-напарвих кратка пауза нарочно.
YOU ARE READING
/<Everything is possible>\(gay fanfic)
FanfictionИзвинявам се за правописните грешки,просто нямам навика да редактирам, но ще се постарая да няма много. И да кажа от сега, че има смут 😂🔞. То си пише в заглавието ако има. Чаньол се мести в ново училище, следователно...нов живот, нови приятели и...