"İnlemelerin aşağı kadar duyuluyor bu gece yorgunum ama biraz daha inlersen gelip seni tekrar becericem ;)"
Bu Keremden başkası olamazdı ama ben inlememiştim ki. Suyun sesinden bişeyde duymamıştım. Suyu kapattım havluma sarılıp odama geçtim. Hemen üstüme bişeyler geçirdim ve aşağı kata indim. Aşağı indiğim sırada bende inleme sesleri duyuyordum. Hassiktir bu Kaanla İrem olmasın.
Hemen İremin odasına gittim. Odada kimse yoktu. Kaanın odasının önüne geldiğimde inlemeler çoğaldı. Kapıya yaklaştığımda İremin sesini duydum.
"Ahh hadi bebeğim devam et. Ohh daha hızlı. Ihh süpersin."
Bu kız kesinlikle azmış. Kaanda dururmu tabii. Kapının kıvık yerinden baktım ama birşey gözükmüyordu. O sırada gözüme odadaki ayna ilişti. Aynadan herşey netti. Kaan üstte İrem altta. İremin tek bacak havada Kaanın omzuna doğru uzanıyor.
Lanet olsun dostum. Kadınlığım ıslanmıştı. Bende zevk istiyordum. Bana dokunan biriyle irkildim. Keremdi.
"Napıyosun burda. Yoksa Kaanla mı seviştin."
"Yoo hayır. Sadece Kaanla İremi izliyordum."
"Hadi canım Kaan sonunda becerebildi mi bizim sürtüğü."
"Ke-Kerem." Bunu diyen İremdi.
"E-Eylül." Tabi bunu diyende Kaan.
Seslerimizi duymuş olmalılar Kaan altında boxerıyla çıkmış İremde çarşafı dolamıştı üstüne. Aklıma sinsice bi fikir geldi ve planıma başlamak için ilk adımı attım.
"Napıyosunuz siz."
"Şey Eylülüm ya biz. Biz şey ya. Off ne kasıyorum kendimi ya. Biz sex yapıyorduk."
"Demek öyle Öküzcüğüm."
"Evet öyle Eylülcüğüm."
"Hepiniz girin lan içeri."
Planımı hayata geçiriyordum. Herkes odaya girdiğinde Kerem anlamış olacak ki yüzü gülüyordu. Kaanla İremse bi bok anlamamıştı.
"Soyunun bakalım." dedim yumuşak bir sesle bi yandanda kendim soyunuyordum.
"Napıcaz biz Eylül?"
"Grup sex yapıcaz İremcim." dedim sırıtarak.
Üçününde yüzü güldü. Bu benim ikinci grup sexim olucaktı. Daha sonra ilklerimi anlatıcam şuanda sex yapmam lazım.
Hiç konuşmadan İremi yatırdım yere. Vajinamı ağzına gelebilcek çekilde çömeldim. Keremle Kaanın erkekliklerini tuttum ve bi onun erkekliğini yaladım bi onun. Doymak bilmeyek çocuklar gibiydim hangisini yalayacağımı şaşırdım. İkisinide ağzıma aldığım sıra Keremle Kaandan ufak bi inleme sesi duydum. Bu beni memnun etmişti. Kaanın erkekliği dimdikti. Zaten az öncede sex yaptığı için çabuk kalkmıştı. Kaan İremin kadınlığına yalarken İrem benim kadınlığımın tadına doyamıyordu. Her dakika dahada iştahla emiyordu. Bense Keremin tadına doyamıyordum. Bi anda kalktım Kaanı yere yatırdım erkekliğine vazalin sürdüm oda benim popoma sürdü ve arkadan girdi. Keremde o sırada üstüme çıkıp önden girdi. İrem öylece bakarken yanıma çağırdım ve onu yalamaya başladım. Boşuna yerde yapmıyordum bu tostu derken Kerem ve Kaan içimden çıktılar. Ben anlamamış bi şekilde bakarken Kaan beni kucağına aldı önden girmeye başladı. Keremde arkadan girmeye çalışıyordu. Keremin erkekliği Kaanınkinden büyük olunca haliyle girince çığlık attım. Bir süre sonra çığlıklarım zevk inlemelerine dönüştü ve bir anda ağzımdan bişeyler kaçtı.
"Ahh evet sikin beni. Daha çok hadi hadi hadiiii. Kaan sen arkaya geç Kerem bugün ikinci kere önden giriyosun ama senin o koca yarrağına bayıldım."
Bunları dedikten sonra İreme baktım ama umursamıyor gibiydi benim genelde çaresiz kalınca kullandığım dildolardan birini almış kendi kendine zevke geliyordu. Şuan irem benim umrumda bile değil. Ben kendi sevkime düşkünüm.
Kaanla Kerem yer değiştirdiler ve 30 dakika daha tost yaptık. Tabi bu sırada benim kasılmalarım ve 3 kere boşalmam dışında bişey olmadı diye düşünürken Kaan içimden çıkıp İremin yanına gitti ve ağzına boşaldı. Keremde beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı. O anda içimde ki sıcaklıkla kendime geldim. Kerem içime boşalmıştı.
Kerem ve Eylül arasında aşk olsun mu? Yoksa sadece sex arkadaşlığı mı olsun ?
Hikaye hakkında hiç yorum yapmıyorsunuz kırılıyorum. Voteler çok düşük olmasına rağmen yeni bölüm yazıyorum. Votelerin yükselmesi dileğiyle hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül
Teen FictionEylül'ün en büyük hatası sevmeti. Sevdiği için herşeyi yapan insanlardandı. Buda ona acı bi ders vermişti. Artık erkeklere güvenmiyordu ta ki karşısına Kerem çıkana kadar..