Cesta na hotel netrvala moc dlouho, ale i přes to mám pocit, že jsme projeli snad celý Amsterdam. Před vjezdem do areálu byl velký nadpis Olymp Hotel a tím jsem usoudila že už nejspíš budeme na místě.
Woozi přijel do areálu hotelu a zaparkoval svůj Jeep před fontánu, která byla zářivě bílá a zdobena zlatými ornamenty. Vystoupily jsme z auta a koukaly na přenádherný areál hotelu.Všude po stranách měli zasazené květiny všech různých barev.Za fontánou bylo staromódní poschodí ,který potahoval červený koberec.Ihned za poschodím byly velké dveře do hotelu.
Vzaly jsme si své kufry a za doprovodu Wooziho jsme prošli přes červený koberec přímo k recepčnímu pultu.Slečna s blonďatými vlasy nás s úsměvem přivítala a dala nám klíče od našeho pokoje ,který sídlil až úplně v posledním patře hotelu.
Děkujeme Woozi a třeba zase někdy se potkáme...Ahoj.Rozloučily jsme se s Woozim a šli k hlavním dveřím do hotelu,ale než jsme tam došli Woozi na nás ještě zakřikl.Rád jsem vás poznal... Ahojte .Zamávaly jsme mu a nastoupily do výtahu.Přijely jsme až do posledního patra ,kde jsme vystoupily v malinké chodbě přímo naproti dveřím. Aen odemkla a vešly jsme do velkého apartmá.Můj první pohled padl na velké okna a úžasný výhled na Amsterdam.Popadla jsem foťák a začala fotit loď ,která právě proplouvala na řece přímo pod naším hotelem.
Vyfotím pár fotek a jdu se podívat po našem apartmá.Přišla jsem do prvního pokoje a viděla jak holky leží rozvalené na velké manželské posteli.Porozhlédla jsem se po pokoji a zaujali mě bílé dveře,které nejspíš vedly do koupelny.Rozešla jsem se ke dveřím a otevřela je. Ano byla to koupelna ,ale vážně pěkná koupelna .Byla slazená do bílo šedé barvy s velkou vanou i sprchovým koutem.Vana byla umístěna před velkým oknem.Stála jsem uprostřed dveří s otevřenou pusou a koukala na tu krásu.
Holky!? Viděly jste už tu koupelnu? Křikla jsem na holky hned co jsem okoukala snad každý milimetr téhle koupelny. A než jsem se stihla vzpamatovat tak už holky stály za mnou a šílely radostí. Jenže naše radost ještě nekončí. Co holky odešly z koupelny zjistily že máme ještě jednu koupelnu na druhé straně apartmánu.Každá jsme si začaly vybalovat svoje věci. Já jsem začala v koupelně a jelikož jsem ji měla jenom sama pro sebe tak jsem využila každou poličku a vystavila si to tak jako bych byla doma. Po pečlivé hodince ukládání make-upu, drogerie a oblečení na svá místa mi poměrně dost vyhládlo. Rozešla jsem se směrem k holkám do pokoje a viděla je jak se každá líčí u velkého zrcadla.
Takže jdeme na jídlo ?? zeptala jsem se a ihned dostala odpověď Ano ano jdeme do jedné restaurace ,kterou jsme vyhlédly z balkonu. Eun se po téhle větě usmála a dále se věnovala velkému zrcadlu a rtěnce co držela ve své pravé ruce.Odpověděla jsem celkem rychle jelikož jsem viděla že ony už skoro budou hotové a já vypadám jako bych právě vstala.Dobře tak jdeme, jen se musím připravit takže vůbec nespěchejte.
Otočila jsem se a vydala se hledat mojí kostkovanou sukni a k ní volné bílé tričko s obrazem Van Gogha. k tomu si hodím černé Vansky a utíkám se nalíčit.Udělám si hnědo oranžové kouřovky a vyžehlím si vlasy. Všechno mi to trvalo asi čtyřicet minut.S holkami jsme se sešly v předsíni a šly rovnou do výtahu se kterým jsme sjely až do přízemí.
No a teď kudy ?? Koukla jsem na holky se zvědavým pohledem a čekala jestli se vůbec nějakým směrem vydáme.Porozhlížela jsem se okolo sebe a myslela zrovna na to jak je ten hotel úžasný.Má bazén, saunu, výřivky, fitko, vlastní restaurace, vlastní animátory a taky má přes 15 pater s úžasným výhledem.Jo a to poslední patro máme my.No já myslím že dokonalá dovolená. A ještě jsem zapomněla říct že má dva vchody. Jedním jsme přijely přes park a druhým vyšly ven do ulice plnou restaurací a obchodů.Když jsem se tak zamýšlela nad naší dovolenou omylem jsem vrazila do jednoho staršího pána a tohle mě okamžitě probralo.Pán se na mě otočil a řekl mi něco v nizozemštině, vypadal celkem naštvaný tak jsem si z toho odvodila že to nebude zrovna nějaká lichotka.Omluvila jsem se mu a odešla jsem za holkami.
Tak jo holky už jsem porazila jednoho pána a nezněl zrovna nadšeně tak proč tady pořád postáváme a už nejdeme??? řekla jsem to z trochou netrpělivosti ,ale když jsem zahlédla u holek tři kluky. No samozřejmě tohle jsem si mohla myslet. Řekla jsem si pro sebe a došla k nim.
Takže ?? jdeme na to jídlo ?? koukla jsem se na holky a když jsem viděla jejich pohledy, které říkaly že S TĚMI KLUKY JDEME AŽ NA KONEC SVĚTA. Usmála jsem se a čekala na nějakou odpověď. No víš In půjdeme s kluky do jiné restaurace prý je lepší. Aen mluvila přímo z očí do očí a abych pravdu řekla viděla jsem ji v očích že fakt chtěla jít. Tak běžte holky já se zatím zajdu podívat tady po městě.Vzala jsem si s sebou foťák takže můžu i nafotit nějaké fotky. Usmála jsem se.Holky jen přikývly a s kluky odešli.
ČTEŠ
Mujehan Sudabang
RomanceNEČEKANÁ SETKÁNÍ 🏙 Amsterdam a jeho setkání 🏙 Dívka s plnou vášní do umění potká chlapce ,který jí změní život už při první fotce. Jenže netuší co je chlapec zač....