eighth

892 75 19
                                    

L U K E

_____

a te véred folyik az ereimben,
mondd mégis hogyan felejthetnék

__________________

Amint az óramutató az ötös számra érkezik, beparkolok az Exit előtti parkolóba. Sosem voltam még ilyen pontos, és remélem ez most este hétre sem fog megváltozni. Kiszállok az autóból, felkapom a cuccomat és bevágom a kocsi ajtót. Ismét nagy a forgatag az épületben, hisz a szervezők rendezgetik a dolgokat, a takarítók a délelőtti odaszáradt vért törölgetik a ring közepéről, míg Roger a mosdók előtt áll és telefonálgat. Roger Thompson olyan nekem mint egy kiköpött menedzser, annyi különbséggel, hogy én nem a pop szakmában dolgozok és nem kell különféle koncerteket leegyeztetni nekem. Bár igazából nem tudom, hogy melyik munka keres több pénzt, mert az utóbbi időben elég sok lóvét bekaszáltunk Rogerrel, amiért most tényleg nem panaszkodhatok. Mikor elmegyek mellette, intek egyet, hogy ne zavarjam meg a telefonálásban, és eltűnök az öltözőbe. Csak én tartózkodok a helyiségben, az újonc még nem érkezett meg ezek szerint. Átöltözök a szokásos ruháimba, és a gyengébb csuklómra helyezem a csukló szorítomat. Végzek pár fejkörzést, igaz még van fél órám, de azért jobb ha átmozgatok pár izmot. Roger időközben bepattan hozzám az öltözőbe, és rám pillant.

- Van egy kis gond – köhint, én pedig szinte azonnal felkapom a fejemet a mondatának felfogása után. Még is hétkor lesz a meccs, vagy talán valaki mással kell összeverekednem? Különböző lehetőségek villanak át a fejemen, de az az egy amit Roger kimond, arra egyáltalán nem számítok. – Késik a csávesz.

- Mégis mennyit?

- Fél órát – pillant le a telefonjára Roger, hogy ellenőrizze a kapott információt. – A főgóré teljesen kiakadt, de most nem tudnak mást betenni helyette. Ráadásul akik megvették már a jegyeket, azok téged és az új srácot akarják látni, szóval csak hat után tudjátok elkezdeni a meccset, arról nem is beszélve, hogy már most egy csomó pénzt a te nyereségedre tettek.

- És mégis hogyan fogok odaérni a kórházba? – hangom magas hangfekvésben szólalkozik fel, hisz elönti az egész testemet a düh. – Szétverem.

- Hétre épp, hogy odaérsz szerintem, ha nagyon sietsz. Ha hamarabb kiütöd a kis srácot akkor viszont K.O. és hamarabb elszabadulsz – gondolkozik hangosan Roger. – Bár nem tudom, azt mondják sokáig bírja a srác.

- Leszarom – vágom rá azonnal idegesen. – Majd valahogy megoldom.

Az infó amit Roger kapott, a késésről, igaznak bizonyult, ugyanis James, az újonc, tényleg fél óra csúszással áll fel a ringbe, ahol én már lassan egy órája állok, de eddig csak Rogerrel dumálgattam, ami miatt hamar eltelt ez a várakozással teli óra. Roger megszorongatja a vállamat majd óvatosan meglökve, beküld a ring közepére. A srác nem lehet több húsznál, a megállapításom szerint. Kezet rázunk, aztán int a bíró hogy indulhat a menet. Az Exit ajtaján még mindig ömlenek be az emberek, ami engem nem zavar, hisz többen látják majd ahogy szétverem a srác pofáját. Épp, hogy elkezdődik a meccs, egy gyors kombinációt viszek be a srácnak aminek a vége egy erős comb rugással fejeződik be. James nem hagyja magát és visszatámad egy bal horoggal ami be is talál, de azonnal reagálok rugás kombinációval, ami által a földön kötünk ki és ott folytatjuk a verekedést. Szerencsémre én kerülök felülre, de egy rossz ütés következtében, fordít a helyzetünkön és az arcomat kezdi ütlegelni. Csak reménykedni tudok, hogy a bevart seb a szemöldökömnél, nem szakad be újra. A tömeg ordít és a percek csak peregnek a képezeletbeli homokóránkon. Az első menet hamarosan vége, ordítja a bíró, James pedig leszáll rólam, felugrik, két lábra áll, de én is ugyanígy teszek. De sajnos amint újra neki támadnék, vége az első fél órának. Itt, az Exitben, máshogy mennek az időbeosztások a meccseknél, mint például más sportokban lévő megadott szabályos időnél, hisz itt kétszer kell küzdeni fél órát, de van amikor ezt lerövidítik kettőször tizenöt percre és akkor csak fél órás az egész meccs. Rogerhez lépkedek aki a kezembe nyomja a vízemet, én pedig gyorsan kortyolni kezdem a hideg, frissítő folyadékot, ami kellemesen folyik végig a torkomon.

fight for you ↳ lrh | ✓Where stories live. Discover now