İsimsiz-Final

762 39 84
                                    

Bölüm ismi hakkındaki görüşleri alalım vcjjcjfjxjxj














Masanın üzerinde duran telefonu aldım ve kulağıma götürdüm.

"Buyrun Jungkook bey?"

"Bey dememen konusunda anlaştığımızı sanıyordum? Neyse yanıma gelsenee"

"Şirket sınırları içerisinde olduğumuzu hatırlatırım. Ve şuanda haftaya yapılacak olan toplantıyı ayarlıyorum. Üzgünüm Jungkook bey."

"Hadi ama He Soo. Burada patron benim ve seni yanıma çağırıyorum. Hem Min-ah yok mu? O yapar."

"Evet tabii zaten biricik Min-ah'ın burada olmazsa olmaz değil mi? O benden daha iyi yapar evet. Şimdi gidip onu buluyorum ve ben eve gidiyorum zaten o yapar."

"He-"

Telefonu kapattım ve eşyalarımı toplamaya başladım. Min-ah geldiğinden beri gözü sürekli kızın bacaklarındaydı! Dosyalarıda yanıma alıp Min-ah'ın yanına gittim.

"Kovuldun canım."

"Ne? Neden?"

"Patronuna sorarsın artık."

Topukluların izin verdiği kadar hızlı yürüyerek arabama ulaştım ve duvara yaslanmış etrafa salak bakışları atan Jungkook'u takmadan arabaya bindim.

Arabayı çalıştırdım ve koşarak bana yetişmeye çalışan Jungkooku görmezden gelerek arabayı sürmeye devam ettim. Bu 11. Ayımızdı ve normalde her ayın 20'sinde sevgili olduğumuz günü kutlardı. Tabii şimdi Min-ah olduğu için unuttu.

Birlikte kaldığımız eve geldim ve tavşanlı pijamamı giyinip kendime mısır patlattım. Hüzünlü bir film açtıktan sonra mısırımla birlikte izlemeye başladım.

~

Film fazla acıklı olduğu için hüngür hüngür ağlıyordum ve daha 10. Dakikasındaydım! Daha fazla izleyemeyeceğime karar verip mısır kasesini mutfağa bırakıp filmide kapattım. O sırada duyduğum kapının sesiyle jungkookun geldiğini anlamıştım.

"He Soo? Neden ağlıyorsun? Yoksa be-"

"Hayır film yüzünden."

"Hmm neyse. Hadi gel."

Sinirle yerimden kalkıp peşinden gittim.

"Ya! Sen gitsene Min-ah'ın yanına!"

"Bak hayatım. Ben sadece seni seviyorum ve Min-ah benim için bir hiç. Sadece sen varsın benim için. Şimdi sevgili olduğumuz günü mahvetmek istemezsin diye düşünüyorum?"

"Yaa"

Boynuna atlayıp sarıldığım sırada gülme sesi kulaklarıma ilişmişti. Bazen ne yaptım da Jungkook'u kazandım diye sorgulamıyor değildim tabiiki.

Geri çekilip dudaklarına bir öpücük kondurduktan sonra koşarak mutfağa yani bizim için aldığı pastanın yanına koştum.

"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."



Hüzünlendim.




































Bu yolda benimle birlikte olduğunuz ve desteklerinizi eksik etmediğiniz için hepinize minnettarım. Çok cıvıtmadan bitirmek istedim. Zaten erken final yapma gibi bir huyum var cjxcjjxjxjdj

Güle güle! Sizi seviyorum.

✔️İsimsiz (JJK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin