Makyaj masamı toparladıktan sonra çantamı aldım ve evden çıktım. Bugün nedenini bilmediğim bir heyecan vardı ve kalbim buna daha fazla dayanacak gibi değildi.
Hızla arabama binip şirkete doğru sürmeye başladım. İlk önce bana eğlence amaçlı yazdığını düşünmüştüm fakat şimdi ise onu bulmuştum.
Şirketin otoparkına girip arabayı park ettikten sonra hızlı ve büyük adımlarla şirkete yöneldim.
İçeri girip birkaç kişiye selam verdim ve hemen Jungkook'un bulunduğu odaya doğru ilerledim. Kalbim içeride depar atıyordu. Elimi kalbimin üzerine koydum ve derin nefesler aldım. Zaten daha önceden ona karşı beslediğim bir kaç karışık duygu vardı.
Sonunda kapıda mal gibi beklemeyi bırakıp kapıyı çaldım. İçeriden gelen "gel" Sesi ile dahada heyecanlanmıştım.
İçeri girdim ve Jungkook'a baktım. Şuan bana ilk kez görmüş gibi bakıyordu. Gözleriyle tüm vücudumu gezdiğinde biraz kıpırdandım.
"E-evet He Soo bir sorun mu var?"
"Yanıma gelmem için sorun mu olması mı lazım?"Yanına yaklaşıp iki elimi masaya koydum. Bana şaşkınca bakıyordu ve bu hali çok komikti.
"Benden hoşlanıyor musun?"
"Ş-şeyy yani evet."
"Güzel."
Kravatından tutup kendime çektim ve öpmeye başladım. Şaşkınlıktan olsa gerek hala bir tepki vermemişti.
Alt dudağını ısırıp sinyal gönderdiğimde hafifçe inleyip karşılık vermeye başlamıştı.
Neden bilmiyordum ama dudakları iyi hissettirmişti.
Sudenur unnie sakın vatsapta beni utandırmaaa
Zaten hangi amaçla yazdığımıda bilmiyorum 😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️İsimsiz (JJK)
Hayran KurguTamamlandı 💦 Bilmediği birinden aşk sözcükleri alan bir kız. Onu bulabilecek mi? Kapak için teşekkürler @RossLifee ❤️