🔥Negyedik fejezet🔥

9.8K 537 28
                                    

Igorus pov.
Már amikor először a szemembe nézett, tudtam, hogy ő lesz az igazi. Olyan gyönyörű mint egy múzsa. A haja szőke, szinte már hófehér, akárcssk a bőre. Minden spró mozdulata a megtestesült ártatlanság. Az összes fiú becsukta a szemét vagy elfordította a tekintetét, de ő. Ő a szemembe nézett és nem ijedt meg. A maradékot elküldtem, a fiút pedig bemutattam Kronosznak. A nagy, fekete kutya először persze rámorgott.
- Kronosz! Mától ő az úrnőd! Viselkedj! - intettem csendre mire lehajtotta a fejét és óvatosan megszaglászta a fiút. Ő azonban ijedten a mellkasomhoz csapódott. Valószínűleg csak mellettem érzi magát biztonságban.
- Simogasd meg! Eddig csak én parancsoltam neki, de mától fogva neked is szót fogad. - löktem meg egy picit mire kinyújtotta a kezét és csukott szemmel várt. Kronosz megszagolta az ujjait és óvatosan megnyalta. A fiú erre már kinyitotta a szemét és finoman megsimította a nagy kutya bundáját.
- Gyere! Most már felülhetsz rá. - mondtam és meg sem várva a válaszát feltettem a hatalmas állatra majd én is mögé ültem. Egyből átkarolt és görcsösen markolta a köpenyemet. Szegény biztos nagyon fél.
- Lucifer! Korod! Gyertek! - hívtam a lábunkhoz a két ördögöt majd lementünk a mélybe. Hosszú út vezet a pokol kapujáig, ott pedig le kellett szállnunk Kronoszról. Ő őrzi az ajtómat. Az újdonsült menyasszonyom félve nézett körül és egy percre sem engedte el a karom. A kapun belépve már várt minket a révész. A holt lelkek folyóján máshogy nem lehet átkelni. Beültünk a csónakba és lassan siklottunk tovább.
- Mi ez a hang? - kérdezte félve. A barlangban viszhangzott a gyötrődő sikolyok és a fajdalmas sírás hangja.
- A szenvedők hangja.
- Mi?
- Ebben a folyóban úsznak a bűnösök es a gonoszok lelkei. A halál után nem nyugodhatnak békében mert sok rosszat tettek életük során. Ismersz valakit, aki ide került?
- Csak olyat, aki ide fog. - suttogta, de én még így is hallottam. Tehát valaki már bántotta őt. Ha megtudom ki volt az, az ördögeim fogjak felfalni a lelkét. Mindenesetre megérkeztünk. A termek es szobák százai közül oda adtam neki a legszebbet. Egy ördöglányt adtam neki szolgálóul és kértem, hogy készüljön fel a mennyegzőnkre. Csak fontosabb rokonokat hívtam meg, de tudtam, hogy nagy lagzi lesz a vége.

Az ördög jegyese (Befejezett)Where stories live. Discover now