Charlotte pov. (Mostoha)
A szolgálóm most is aggódva jött be hozzám. Szerintük kezdek megőrülni, a legrosszabb pedig, hogy igaza van. Már nem járok el partikra, sőt, a szobamat se hagyom el mert félek, hogy eljön értem. Az árnyék, amit éjszakánként látok. De már olykor nappal is. A falak és a folyosók közt mászkál. Néha már érzem a lehelletét a fülemen. Azt suttogja "gyilkos". Talán a halott férjem szelleme mászkál itt. Rájött volna, hogy megmérgeztem. Amikor a fiát elküldtem az alvilágba, azt hittem siman fog menni minden. Elintézem az öreget és minden vagyon az enyém. Viszont már nem volt egy nyugodt éjszakam sem a temetés óta. A szolgálóim már orvost, sőt papot is hívtak, de semmi sem segít.
Èjszaka a szokásos kis helyemre bújtam, miközben egy párnát öleltem.
- Ki... Ki van ott? - suttogtam könnyezve, de megint ott volt. Az árnyék. Elfordultam és mire vissza néztem eltűnt.
- Gyilkos! - süvitett a levegőben akár a szél. Az ablak kicsapódott és vadul vergődött. Sikitva álltam fel és csuktam be majd összekuporodva markoltam a függönyt.
- Ki van ott? - szipogtam.
- Nem ismered fel a hangomat Charlotte? Sojáig hallgattad ahogy sikítok. - kaptam vegre választ, de a hang felismerése szó szerint belém nyilalt. Ez a hang a volt férjem fiának a hangja. De hát ő meghalt, akárcsak a többiek azon a szirten. Mind elpusztult. Hacsak nem... Ekkor megjelent előttem. Hosszú fekete ruhában.Míg a kezében egy kést szorongatott.
Dühösen közelített felém. Lassú kimért léptekkel.
- Vladimir! Kérlek, kegyelmezz! Sajnálom!
- Egy hazug ringyó vagy, ráadásul még gyilkos is! A gyilkosoknak nem jár kegyelem! Majd a pokol mèlyén sem találod a leki békét! Gondoskodom róla! - és ezzel emelte a kést. Egy suhintás es minden eltűnt.Vladimir pov.
Igorus már napok óta elment. Az ördögökön kívül nincs sok társaságom és kezdek aggódni. Azonban hála az egnek vegre kinyílik az ajtó és hazajön a férjem a kezében egy véres tőr. Bosszút àllt értem. Sietve futottam a karjaiba.
- Vége van?
- Bosszút álltam ne aggódj! Már nem lel bekére a lelke.
ESTÁS LEYENDO
Az ördög jegyese (Befejezett)
FantasíaA pokol királya házasodni kíván es ezt megüzeni a föld lakóinak. Három dolgot szab ki. 1. A menyasszony szűz legyen minden téren 2. A vérvonala a legnemesebből származzon 3. A menyasszony fiú legyen