Vladimir pov.
A szemem lassan felnyílt és ott helyben iszonyatos fajdalom nyilalt a hasamba. Felszisszentem az égető érzésre, de két kéz azonnal körém fonódott és óvatosan vissza fektetett a párnak közé. Felnéztem a hősömre és mosollyal mutattam ki hálámat.
- Jól vagy, kedvesem?
- Most már igen. Hol... Hol a kicsi? - kerdeztem riadtan, ahogy eljutott a tudatomig. Nyomott egy puszit a homlokomra és az agy melletti kis szőrrel bèlelt kosárhoz lépett. Kiemelt belőle egy kis szürke pólyaba csavart babát vett ki. Nem érdekelt, hogy fáradt vagyok, kinyújtottam a kezem, hogy minnél előbb a karjaimba vehessem. Ahogy pedig atatta nekem a pehelykönnyű kis csomagot azt hittem ez álom. Olyan gyönyörű volt, hogy nem találtam rá szavakat. Óvatosan magamhoz emeltem és finoman megpusziltam a kicsi fejét mire az en drága kisfiam megragadta az ujjaimat és kicsi kezeivel szorítva azt kezdte el szopizni. Felnevettünk az aranyos kis tetten majd addig tartottam a karjaimban amíg el nem aludt. Ekkor Igorus kivette a kezemből es visszatette az ágyikójába majd bebújt mellém. Meg akartam szólalni, de szinte azonnal a számba furakodott a nyelvével és letepert.
- Igorus! Nem fogok veled szülés után a baba mellett szexelni!
- Jaj, ne már! Kilenc hónapnyi elfolytott szexuális vágy van bennem felgyülemlődve! Ne tedd ezt velem! - nyavajgott mint egy kislany miközben puszikkal hintett be ott ahol csak ért.
- Na, jó! Figyelj! Szeretlek.
- Igen.
- Tudom, hogy kanos vagy.
- Igen.
- És azt is tudom, hogy már a nadrágodba se férsz.
- Igen! - hajolt volna vissza ram, de ki kellett ábránditanom.
- De semmi kedvem újra teherbe esni pont azután, hogy megszültem az első gyerekünket! - bújtam ki alóla mire morgot egyet majd a párnaba nyomta a fejét és ott szitkozódott tovább. En csak betakaróztam és az oldalsmra fekve élveztem tovább a csendet. Akkor lettem vegre teljesen boldog mikor egy izmos kar a derekam köré fonódott és magahoz húzva halkan szuszogott a nyakamba.
ESTÁS LEYENDO
Az ördög jegyese (Befejezett)
FantasíaA pokol királya házasodni kíván es ezt megüzeni a föld lakóinak. Három dolgot szab ki. 1. A menyasszony szűz legyen minden téren 2. A vérvonala a legnemesebből származzon 3. A menyasszony fiú legyen