5.

847 63 5
                                    

Már épp kezdtem volna élvezni a napsütést amikor Hidan és Kisame bele löktek a vízbe. Ez után a kis napozás után kellemetlenül esett a hirtelen hideg víz. Amint feljöttem a víz alól izomból nyakon csaptam mindkettőt. Deidara, Tobi, Pein és Kakuzu csak nevettek. Itachinak szerintem meghaltak az érzelmei vagy nem tudom, de aznap senkihez sem szólt és még csak egy fél mosoly is megerőltető lett volna neki. Konan kicsit aggódó típus és egyből kérdezte, hogy ugye minden oké. Én nevetve válaszoltam neki, hogy minden rendben csak van két retardált a csapatban.

-Fhuuuu Hidan. Nem izgat, hogy halhatatlan vagy, én meg foglak ölni! - üvöltöttem le a fejét.

-Csihadjá má vissza asszony! - kiáltott rám Hidan.

-Mint egy szerelmes pár. - nézett ránk úgy Kisame mintha menten elolvadna.

-ANYÁD A SZERELMES PÁR! - kiáltottuk egyszerre Hidannal.

-Há mondom én. - jelentette ki Kisame.

-Ne szíjjátok már egymás vérét. Hmm! - szólt közbe Deidara. - És hagyjátok békén az új hugimat.

-Idősebb vagyok nálad te szerencsétlen. - szóltam vissza Dei'-nek.

-Úgy látom hamar sikerült beilleszkedned. - ugrott be mellém a medencébe Pein.

-Hát nem volt nehéz. Az itteni srácok épp olyan szerencsétlenek és retardáltak mint én. Jó érzés végre egy közösség tagja lenni. Eddig elég magányos voltam.

-Örülünk, hogy beilleszkedtél, DE MOST TAKARODJATOK ARRÉBB MERT UGROK!!!! - kiáltott oda Hidan aki már 10 méterre volt a medencétől. Elkezdett sprintelni, de pont a medence szélénél megbotlott és pofára esett. Mindenki elkezdett szakadni a röhögéstől. Még Itachi is.

-Nézzétek má!!! Az Uchiha gyerek nevet. Hmm. - szólalt meg Dei' a nagy nevetések közepette.

Hidan nagy nehezen felkászálódott.

-Hát ezt nem így képzeltem el. - mondta Hidan elég nehezen. Jól beverhette a fejét.

-Én viszont pont így. - nevettem ki a fiút. Elég nagy szerencsétlenség kell ehez.

-Hidaaaan te marha. - Kisaménak már folytak a könnyei a röhögéstől. - Olyan balfasz vaaaaaggyhh.

-De nem is. - szólalt meg ismét Hidan.

Sokat hülyéskedtünk a medencénél. Hidan sokszor pofára esett de mi legalább sokat nevettünk. Bár néha sikerült felkúrnia az agyamat, de Deidara vagy Pein mindig lenyugtatott. Elég hirtelen haragú vagyok. De mindegy. Már este van. Itt ülünk Deidarával a szobánkban a földön. Már mindketten lezuhanyoztunk és épp a tervet beszéljük át, hogy hogyan törjünk be homok faluba.

-Szóval? Mi a terv? - néztem Dei'-re.

-Úgy gondoltam, hogy te elintézed az őröket én pedig be megyek az egyfarkúért. Hmm. - tette az állára a kezét a szőke mintha nagyon gondolkodna miközben homok falu térképét vizslatta.

-Én valahogy fordítva gondoltam. Gaara sok rosszat tett ellenem. Ismerem az egész falut. Meg Gaara képességeit is. Nálam jobban senki sem ismerheti. Sokat lógtam vele titokban.

-Legyen. A művészetemmel kiiktatom az őröket. Hmm.

-A művészeted? Ezt kifejtenéd?

-A művészetem egy.... ROBBANTÁS! Hmm.

-Imádom a robbanásokat. De mégis milyen robbantás? Levélbomba?

-Dehogy. Az túl egyszerű. Hmm. - Deidara nagyon eltökéltnek tűnt. Ennyire sokat jelent neki egy robbanás? - Egy titkos technika miatt chakrát tudok irányítani az agyagba. Ezért vannak a tenyeremen is szájak. - mutatta felém a két tenyerét. Hogy ez eddig nekem hogy nem tűnt fel? Kibaszott szájak vannak a tenyerén, de én észre se vettem. - A szájakon keresztül átgyúrom az agyagot és robbanó képessé válik.

-Ez nagyon menő. Nekem nincs ilyen jó képességem. Sőt... Teljesen átlagos vagyok. Nincs semmi képességem. - kezdtem el nézni a padlót. Kicsit szégyelltem magam emiatt, hiszen Deidarának is van egy tök jó képessége. Hidan halhatatlan, Itachinak ott a Sharingan és gondolom a többieknek is van valami erős jutsujuk. Nekem viszont nincs semmi.

-Nincs semmilyen jutsud, de éveken át meg tudtál lógni a kazekage elől? Na ne szivass. Tegnap amikor pókereztünk nagyon jól forgattad a tőrt. És gyors is voltál. Hmm.

-A tőr használata apámtól ered. Mindig szerette a tőröket. És én is megszerettem. Ennyi az egész. De ettől még nem vagyok se jó ninja se egy erős ninja. Gyors vagyok. Oké. El tudok dobni egy tőrt. Oké. De nincs semmi erős képességem.

-Holnap után megyünk homokba. Holnap tartunk egy edzést és megnézem, hogy milyen képességed van. Hiszen mindenki jó valamiben. Hmm. - ez elég nagy bíztatás volt nekem ahoz, hogy elmosolyodjak és eleredjenek a könnyeim. - Valami rosszat mondtam? Hmm. Vagy miért sírsz?

-Soha nem volt még egy ilyen jó barátom se. Pedig még csak két napja jöttem. Köszönöm a bíztatást. - gyorsan megöleltem Deidarát aki viszonozta az ölelést.

-Elég későre jár. Szerintem eludjunk. Hmm.

-Jó ötlet. Már úgy is elég álmos vagyok.

Mire ezt kimondtam valaki benyitott. Hát rá pont nem számítottam és nem is akartam őt látni már így este...


🔥
Na vajon ki lehet az?
Hamarosan jön a következő rész és akkor majd kiderül.
Ha tetszik a történed jelezd egy vote-al. 😊
🔥

Deidara új társa -[Szünetel]-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora