4.

851 64 3
                                    

Eléggé nyerésre álltam amikor Hidan elég feltűnően nem a lapjait nézte, hanem valami mást. Hát igen. A melleimet nézte. Isten nagy mellekkel áldott meg sajnos. És Hidannal pont szembe ültem.

-Hidannnn! - szólt neki Pein, de ő észre se vette.

Tobi még Akatsukis köpenyben volt és majdnem mögöttem állt. A lábán lévő tőr tartóból kivettem egy tört, majd a gyorsaságomnak hála már Hidan mögött is teremtem és a nyakához szorítottam a tőrt.

-Halhatatlan vagyok baba. - fordult meg Hidan és rám kacsintott.

-Akkor még nagyobb élvezet lesz feldarabolni téged és eladi kibaszott hamburgerbe. Még egyszer próbáld ugyan ezt és leszarom, hogy halhatatlan vagy, én megöllek. - mosolyogtam rá mint egy ártatlan kisgyerek.

-Az összetűzéseket nem bírom az Akatsukiban. - szólalt meg Pein.

-De én nem is csináltam semmit. Ez a ribanc baszakodik. - emelte fel a kezét Hidan védekezően.

-De Hidan! Neked mondom! Jogosan tart tőrt a torkodhoz most Akane. De most inkább folytassuk a pókert.

Gyorsan leültem a helyemre és visszaadtam Tobinak a tőrét. Folytattuk a pókert. Hidan ez idő alatt már rám se mert nézni. Az első kört megnyertem, a másodikat Itachi nyerte és a harmadikat Pein. Körülbelül éjfélig tartott ez a kis póker party. Nagyon élveztem azt a kis nézeteltérést leszámítva. Negyed egy körül indultunk be a szobánkba Deidarával. Első éjszakám az Akatsuki kecójában.

Kivételesen egészen kialudtam magam. Hétkor mindenki szobájában szólt az ébresztő és kezdtünk készülődni. Én szokásomhoz híven előszőr felöltöztem majd gyorsan megfésültem a hajam és mentem a konyhába. Konan már csinálta a reggelit. Jó kis rántotta.

-Jóreggelt Konan! Segíthetek? - mentem oda Konanhoz.

-Szia Akane. Persze. Jól jön a segítség. A fiúk közül soha nem segít senki. - nevetett fek Konan.

-Régebben mindig segítenem kellett anyámnak. Elég jól tudok főzni. Legalábbis az öccseim azt mondták. - kezdtem el én is nevetni.

-Tényleg Akane. Mesélj kicsit a családodról. Kicsit kíváncsi vagyok.

-Hát... Volt 4 fiú tesóm. Egy báttyám és három öcsém. A báttyám és az apám meghaltak amikor egyszer megtámadták a falut. Pontosabban egy előző akatsuki tag Sasori. Anyámat megöltem, az öccseimet pedig árvaházba tettem. Most valószínűleg már kiváló shinobik.

-Szép történet. Nekem a szüleim meghaltak az előző háborúban. Testvérem nem volt. Kisgyerekként jártam a világot Eső faluban. És te pontosan hány éves is vagy? Pein nem avatott be részletekbe.

-18. És te? Ha tippelnem kellene azt mondanám hogy 23-nál nem nézel ki többnek. - nevettem egy kicsit kínosan. Fogalmam sincs hány éves Konan, de fiatalnak néz ki.

-Igazából 34 vagyok. De örülök, hogy fiatalabbnak nézek ki.

Amíg beszélgettünk észre se vettük, hogy már el is készültünk a reggelivel. Gyorsan körbe futottam a szobákban és szóltam a többieknek, hogy jöhetnek enni. Mindenki gyorsan ott termett az ebédlő asztalnál. Az étel hamar elfogyott. Bár ennyi éhes száj mellett ezt nem is csodálom.

Már javában délután volt amikor Kisame kitalálta, hogy menjünk medencézni. Az Akatsuki kecó mélyen egy erdő belsejében volt egy tisztáson. Szinte lehetetlen lenne idetalálni ha valaki nem ismeri az utat. Mivel ennyire eldugott helyen volt még egy medence is lehetett a ház 'udvarában'. És néha a világ leggonoszabb embereinek is kell egy kis fürdőzés. Konantól kaptam egy fürdőruhát mivel nekem nem volt. Egy bordó bikinit kaptam. Neki egy lila egybe fürdőruhája volt. Fiúk természetesen fürdőgatyában. A medence szélénél támaszkodtam és néztem, hogy hülyéskednek a fiúk. Egyszer valaki bedobott egy nagy úszógumit a medencébe. A medence is hatalmas volt. Úgy gondoltam higy azt az úszógumit én befoglalom. Sikeresen felmásztam rá és ráfeküdtem azzal a céllal hogy legalább tudok kicsit napozni. Épp kezdtem volna élvezni a napsütést amikor....



🔥
Sok kihagyás után itt az új rész.
Vajon mi történ? 🤔
Hamarosan kiderül
🔥

Deidara új társa -[Szünetel]-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang