6.

809 58 7
                                    

Mire ezt kimondtam valaki benyitott. Hát rá pont nem számítottam és nem is akartam őt látni már így este. Ki más jött volna be egy alsógatyában mint Hidan.

-Fuj Hidan. Takarodj már. Hmm. - takarta el a szemét Dei'.

-Eskü kinyírlak. Mit akarsz? - takartam el és is a szemem, majd hátat fordítottam. Ahogy észre vettem Deidara is így tett.

-Azt hittem egyedül vagy szépségem. Így hátulról is gyönyörű vagy. És még a hajad is gyönyörű. - próbált bókolni Hidan, csak nem épl megy neki.

-Ezt most nekem mondtad vagy a szőkének? Mert Deidarának is szép haja van.

-Ne hívj szőkének. Hmm. - nevetett Deidara.

-De hát szőke vagy. Mind agyilag mind a hajszíned. Miért ne hívhatna szőkének? Én is mindig szőke fasznak hívlak. - mondta flegmán Hidan. Én ezen kicsit elnevettem magam.

-Amugy te miért vagy mindig ilyen nudista Hidan? Elég idegesítő! - fordultam vissza Hidanhez. Kicsit azért csak elpirultam. Elég kidolgozott kocka hasa van. A kezeimet keresztbe tettem. - Szóval... Mit akarsz itt? Épp átbeszéltünk a tervet, hogy hogyan raboljuk el azt a férget.

-Reméletem, hogy egyedül leszel Akane. De itt van ez a szőke fasz is. A lényeg. Valamikor nem lenne kedved eljönni velem randizni? - nézett rám Hidan perverz fejjel.

-Öhhmmm.... Nem!

-Figyelj! Menj el. Bajod nem lehet. Csak próbáld meg. Hmm. - súgta oda nekem Dei'. Hát legyen. Akkor elmegyek.

-Jó elmegyek. Mikor?

-Mondjuk most? Üres a szobám. Kakuzu ma este nem alszik itthon. Szóval azt csinálhatunk bent amit csak akarunk. - még perverzebb lett a feje. Hát ez hülye. De nagyon. - Jó csakk viccelek. Mondjuk holnap valamikor?

-Hát.... Holnap egy jó hosszú edzésem lesz Deidarával. De utána nekem oké. - kicsit elmosolyodtam. Lehet, hogy még a végén jóba leszünk. Bár elég egoista, nagyképű és bunkó is. De még kitudja. Lehet majd megváltozik.

-Komolyan? Ezazzz. - kezdett el ugrálni Hidan örömében.

-De mostmár húzz ki innen. Szeretnénk aludni mert egy nehéz edzés vár rám holnap.

Az ezüst hajú fiú kiment és becsukta az ajtót.

-Megfordulhatok? Hmm. - pillantott rám a mellettem még mindig háttal álló fiú.

-Aha. Nagyon irritáló egy fazon. Mindig ilyen vagy csak akkor amikor épp meglát egy lányt? - miközben ezt mondtam leültem az ágyamra. Deidara is leült a sajátjára. Én lekapcsoltam az éjjeli lámpámat, de a fiú még égve hagyta az ő lámpáját. Elég hangulatos volt így nyáron este 11-kor. Már csak egy doboz sör hiányzik.

-Általában ilyen irritáló. De néha tud normális is lenni. Hmm.

-És miért hagyod, hogy "szőke fasznak" hívjon? Szólj vissza neki. Ha az nem jön be akkor robbantsd fel. Nagyobb élvezet lesz úgy, hogy halhatatlan. - kacsintottam rá Dei'-re.

-Inkább nem. Ő erősebb mint én. Hmm. - kicsit szomorúnak hallatszott. Pedig szerintem Deidara nagyon erős. Nem vitás, Hidan is erős. De szerintem Dei' erősebb. Sokkal.

-Szerintem te erősebb vagy. Sokkal erősebb. Na majd holnap kiderül. - mosolyogtam rá a fiúra.

-Egy sör? Hmm.

-Gondolat olvasó vagy. Megköszönném.

-Akkor egy pillanat és jövök. - a fiú gyorsan kiment a szobából és nem sokkal később két sörrel tért vissza. Felbontottuk és koccintottunk. - Akanéra, az új társamra! Hmm. - mondta a fiú miközben koccintottunk. Belekortyoltam a sörbe és máris egy kicsit jobb érzés fogott el.

-Imádlak Dei'! - nevettem fel egy kicsit.

-Álmos vagy? Hmm.

-Egyáltalán nem. Te?

-Én sem. Beszélgessünk. Hogy érzed magad így az eslő nap után? Hmm.

-Hát.... Furcsa. Nagyon. Jó érzés egy közösségeb tartozni, de szokatlan. A tagok jófejek. Veled meg Konannal nagyon jól kijövök. És Itachival is megtaláltuk a közös hangot. Tegnap nagyon jót beszélgetten vele. De miért viselkedtetek olyan furcsán Kisaméval?

-Gondolom vágod Itachi sztoriát. - bólogattam. - Meg kellett ölnie a barátnőjét. És hát nem igazán láttuk még, hogy bármi féle érzelmet mutasson akárki felé. És amikor meglátott téged kicsit mintha elpirult volna. Lehet bejössz neki. De ahogy láttam ő is neked. Tévednék?

-LEHET, hogy bejön. De nem tudok kb semmit a személyiségéről. Szóval még nem tudom.

-És mi van Hidannal? Nem igazán jöttetek ki eddig.

-Túl nagyképű. Azt hiszi, hogy egy szar, régi csajozós szöveggel le tud venni a lábamról. Pedig ez ennyire nem egyszerű. - egy jó nagyot kortyoltam a kezemben lévő italba. - De egy esélyt azért adok neki. És te? Neked nem tetszik egy lány se? Nincs barátnőd?

-Hát... Izé..... Én még nem tudom.... Lehet, hogy meleg vagyok. Hmm. - Deidara zavarában szintén nagyot kortyolt a sörbe. Elkezdte a padlót nézni miközben gyönyörű szőke fürtjei a szemébe lógtak.

-Ezzel nincs semmi baj. Ne legyél emiatt szomorú. - felálltam az ágyamról, odamentem a fiúhoz, leülten mellé és árkaroltam. - Figyelj! Én bíztatlak. Engem egyáltalán nem zavar ha a saját nemed felé kacsingatsz. Na és tetszik valaki?

-Hát... Nem is tudom. Hmm. Lehet... - kicsit elakadt a hangja. Ivott egy kortyot majd ujra belekezdett. - Lehet hogy Itachi tetszik. De nem is tudom. Hmm. Ő gondolom hetero. Meg neked is tetszik. Hmm.

-Az egy más dolog, hogy nekem tetszik. Mi van ha ő is meleg? Nem tudhatod. És még össze is illenétek. Nem fogom elvenni előled. Lehet, hogy tökre megleszünk Hidannal. Kitudja? - megint ittam a sörből és Deidara is pontosan úgy tett mint én. Amikot megint inni akartam belőle észrevettem, hogy már nincs mit. Kidobtam majd szépen csendben Deidara is így tett. Leoltotta az éjelli lámpát és aludtunk.

🔥
Itt is az új rész.
Vajon milyen lesz majd Akane és Hidan kapcsolata?
Tippek jöhetnek kommentbe.
🔥

Deidara új társa -[Szünetel]-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant