intro

439 17 8
                                    

Kareeb Aao Toh Shayad Humein Samajh Lo Gy,
Yeh Faasley Toh Ghalat Fehmiyan Barhaate Hain..🖤
...................
Dadi jaan; Uth jao meri jaan meri chanda dadi horain ko pyar se utha rahaen theen.

Horain; Dadi jaan plz abhi thora aur sony dein wse hi sari raat neend nahi ati toh late ankh lagti hai... ankhein abhi band theen horain ki,

Dadi jaan ; Hor beta uth jao aj uni ka pehla din hai dair hojaye gi bachy.

Horain ; oh main toh bhool gae thi dadi jaan , aur hor foran apne bistr se uth gae.
Brown eyes black ball choti naak gulabi hont ankhon par palkon ka parda gora rang wo bilkul aik guriya ki trhan thi.

Dadi jaan ; acha meri chanda fresh ho kr ajao phir neechy, yeh kr kar dadi jaan b neechy chalaen gaen.
..........................
Hazel eyes black ball khari naak jab wo muskurata hai toh gall par dimple parta hai jo uski muskurahat ko aur b haseen bana deta hai mirror k samny ball set kar raha tha tb hi peechy se awaz aii ......
Lala! Ajayein jaldi sb apka intezar kar rahy hain nashty par. Yeh nani c guriya palwasha thi asfandyar wali Khan ki ladli iski czn jisko wo bacho jesa pyar karta tha...

Asfandyar wali Khan; asfandyar apni guriya ko dekh kr muskuraye bagair nahi reh skta tha akhir wo iski choti behn thi ,aa rahy hain hum chalein palwasha boht bhook lagi rahi hai humein.

Palwasha; chalein chalein humein khud boht bhook lagti hai subha uth kar.

Asfandayr wali Khan; hahaha chalo phir dair kis bat ki.

Wo dono neechy nashty ki table par aa chuky thy aur nashta krne lag gaye.

Zarminey; lala! Yaad hai na apko aj apne humein office jany se pehly uni chorney jana hai aj uni mein mera pehla din hai,

Asfandyar ; oh zarminey humein toh yaad hi nahi tha humein office se late ho raha hum chalty ap ab kal hi Jana uni, wo usko tang karta howa palwasha ko ankh mari aur apni chair se uth geya.
(*ikramullah Khan k 2 bety aur Aik beti hain,
Wali Khan ,Daryab khan ,Meena khan

*Wali khan ki bivi Gulalai aur inky 2 bachy asfandayr wali Khan aur zarminey

*Daryab khan ki bivi gul bano inke bhi 2 bachy
Palwasha aur daniyal

*Meeny inky shohar ka naam jala khan inke b 2 bachy ... parishy khan aur adam Khan )

Zarminey ; yeh ap kiya keh rahy hain? Dada jaan,baba jaan dekhein dekhein na yeh kiya keh rahy hain humein aj lazmi Jana hai aj pehla din hai humara.

Ikramullah khan ; ary  mery bachy dada ki jaan yeh apko sirf tang kar raha hai ap jldi se jao uske sath wo bahir hi khara hoga.

Zarminey ; ok dada jaan hum ja rahy. (Zarminey 3rd year ki student thi)

Asfandyar wali khan Aik boht bara businessman ban chuka tha aur uski apni personality mein boht rob tha larkiya toh marti theen us par lakn wo kisi ko b khas nahi dalta tha.

Palwasha ; chalein hum b jaty hain ab baba jaan taya jaan dada jaan humein b colg Jana hai. ( palwasha 1st year ki student thi)
...............
Zarminey ; lala! ap wapsi par bhi humein leny ayein gy naw?

Asfandyar ; G nahi meri pyari churail ab humein aur b kam hoty hain aur apko leny khana baba hi aya krein gy.

Zarminey ; lala! apne humein churail kaha ?

Asfandyar ; G han , jawab shararat se diya geya..

Zarminey ; munh bana kar baith gai.

Asfandyar ; acha chalo munh seedha karo nahi ho churail uni agae hai tumhari jao ab.

Zarminey  ; theek hai hum ja rahy.

Itny mein hi horain b apni gari se utar rahi thi toh asfandyar ne dekha toh dekhta hi reh geya usne white dress pehni hoi thi aur balon ki high ponytail ki hoi thi .yeh masoomiyat yeh ankhein jin mein veraniya thi lkn phir b boht khobsurat lag rahaen theen.

Ghalat_fehmi🖤Where stories live. Discover now