horain k ghr dawat

178 12 0
                                    

Palwasha ; Lala! Humein driving seekhny ka shok hai plz seekha dein.

Daryab Khan ; beta yeh kesi zidd kar rahen hain ap?

Asfandyar khan ; koi bat nahi taya jaan main seekha dunga isko,

Daryab Khan ; nahi beta yeh toh tmhy boht tang karti rehti hai iski har zidd mat mana karo.

Palwasha ; hum tang nahi karty hain aur wo humary lala hein hum unse Kch b keh sakty Hain agar daniyal lala hoty toh unse b keh deti na tb isne na kehti ( blackmailing shuru ab palwasha ki )

Daryab Khan ; Ufff theek hai jo marzi karo.
Aur sb hansa shuru hogaye palwasha ki bat par.
Asfandyar Khan ; kal Sunday hai toh tyar rehna subha 9bje

Palwasha ; ok boss ,palwasha ne khush hoty huye kaha.
............................
Abeeha Gussey se baithi hoi apna dimagh chala rahi thi aur phir aik dum uske shaitani dimagh mei kheyal aya toh shaitani muskurahat k sath Aik call milai aur kehny lag gai

Abeeha ; Mujhe Asfandyar wali Khan k bary mei sari information la kar do aj ke aj.

Saim ; ok madam apka kaam hojaye ga.

( Phone band karne k bad abeeha boli )

Abeeha ; ab tumhy pta chaly ga k main kon hun Asfandyar Wali Khan, tum ne mujhe giri howi larki bola tha naw dekhna ab yeh tum kiya karti hai yeh giri hoi larki ab tumhare sath. ( hahahaha )
..........................
Dadi jaan ; hor bachy kal Sunday hain ap apni friends ko bula lein sham k khany par meri b ase unse mulakat hojaye gi.

Horain ; G main kal hi invite kar dungi subha uth kar ab is time itni raat ko acha nahi lagy ga.

Dada jaan ; haan theek  hai.

Horain ; dadi jaan ab ap dawai kha kar aram ka lein Good night.

Dada jaan ; theek hai hor Good night.
.........................
Palwasha aur Zarminey sath mei hi soti theen zarminey k room mein.

Palwasha ; api ap bhi kal humary sath chalein ge driving sekhny?

Zarminey ; tobah karo larki hum ja kar kiya karein gy.

Palwasha ; driving seekhna.

Zarminey ; nahi ase shok tum hi rakho aur ab so jao phir fajar time uth'ty huye masla hota tumhy.

Palwasha ; bohat bore hain ap.

Zarminey ; pta hai chalo ab Good night.

Palwasha ; Good night.
............................
Aj subha hi palwasha asfandyar k room mei khari thi .

Palwasha ; lala! Chalein jldi krein.

Asfandyar Khan ; Han chalo ao chalein.

( palwasha boht hi intelligent thi islye usne bohat gor se sari information suni aur khud driving seat pr baith gai )

Asfandyar Khan ; acha Aik bat btao tumhari call par bat hoti hai apni us dost se?

Palwasha ; konsi dost lala? Heran hoty huye pucha

Asfandyar Khan ; wohi uni wali.

Palwasha ; ohhhhhhhhh horain Api g hoti hai meri bat kheriyat hai bhai ap puch rahy wo b Aik larki k bary mei? Shararat se kaha

Ghalat_fehmi🖤Where stories live. Discover now