Subha horain ki ankh khuli toh samny asfandyar sofy peh soya howa tha.
Horain ; kitna ajeeb hai yeh nafrat bhi krta hai aur fikar bhi krta hai kiya hai ye akhir.. itna bhi bura nahi hai jitna dekhata hai khud ko..
main kiya krun ab mere pass ab iske ilawa koi b nahi hai is duniya mei.. Ya Allah shayd apko pta tha yeh din aye ga islye apne asfandyar ko mera mehrum bana diya tha taky main akeli na rahun... lkn main isky sar par boj nahi ban'na chahti. Horain apne hi kheyalon mei Khoi thi k asfandyar ki ankh khul gai.Asfandyar ; kesa feel kar rahi ab? Muskura kar pucha geya sawal
Horain ; behtar hun? Halki sa muskurany ki koshish ki horain ne bhi
Asfandyar ; Good.
Yeh keh kar asfandyar washroom chala geya aur munh hath dho kar ageya aur bola.
Asfandyar ; tum bhi fresh hojao.
Horain ; hmm ok.
Horain jb fresh ho kar kamry se bahir aii toh kitchen ki taraf gai wahan asfandyar nashta bana raha tha.
Horain ne socha k yeh kiya hogeya hai isko.
Horain ; kiya tum bemar ho?
Asfandyar ; nahi toh kiu? Heran hoty huye pucha
Horain ; kch nahi bs nashta bana rahy ho mere liye islye pucha.
Asfandyar ; hum toh apne liye bana rahy thy islye tumhre liye b bana liya chalo ab khana shuru kro..... , asfandyar ne nashta uske samny rakh kar kaha.
Horain ;jhooty ..., ye keh kar horain ne nashta karna shuru krdiya.
Asfandyar ; tumhari ruksati hogi aik hafty k bad.
Horain ; main yahan se kahi nahi Jana chahti.
Asfandyar ; bacho jesi batein Mat karo ana toh tumny humare pass hi hai.
Horain ; Tm mjhse nafrat krty ho toh kiu mere se humdardi kar rahy ho main khud ko sambhal skti hun.
Asfandyar ; tum humari bivi ho humara farz hai tumhari hifazat krna chahy tum is rishty ko Mano ya na mano lkn yeh ban chuka hai..
Asfandyar ase 2 din tak horain k sath raha phir Aik din usko ghr ja kar sb ko btana tha ruksati k bary mei kiu k ye batein toh phone par nahi ho sakti thi..
Asfandyar ; hum thori dair tak ajayen gy tum ghr par hi rehna aur darwazy band hi rkhna.
Horain ; hmm.
Asfandyar chala geya ghr apney wahan jaa kar usne sb ko btana tha.
Ikramullah Khan ; ye tum kiya keh rahy Aik toh tumny nikkah kiya tha ase aur ab tum usko is ghr mei lana chahty ho.
Asfandyar ; G dada hum usko apni bivi manty hain.
Wali Khan ; bs karo tum har waqt apni marziyan karty rehty ho pta bhi hai wo larki kesi hai phir b tumhy usko yahan Lana chahty ho.
Palwasha jo kb se iski batein sun rahi thi ab wo inko sb btana chahti thi kiu k wo ab horain aur asfandyar ki zindagi mushkil nahi bnana chahti thi wo toh janti thi k asfandyar mohabbat krta hai horain se Aik dun aa kar boli k...
Palwasha ; jo ap logon ko pta hai wo ghlt hai jhoot hai sach jo hai wo Kch aur hi hai...
Asfandyar ; palwasha andr jao tum abhi bad mei bat krty hain hum tmse.
YOU ARE READING
Ghalat_fehmi🖤
Short StoryYeh kahani hai Aik ghalat_fehmi ki .... Aik esi larki ki jisko pyar aur mohabbat ki boht zroorat hoti hai par wo khud se show nahi krwati, yeh larki sb se pyar Krti hai aur Aik din sb se pyari dost ko bachany k lye agy hojati aur ghalat_fehmiyon ka...