Palwasha ; api jaldi krein Jana b hai
Zarminey ; Bs agaye hum sb ko chai dy kr
Palwasha ; ufff jaldi krein hum lala ko b dekh kar aii ..,
yeh keh kar palwasha asfandyar k kamry mei gai khud kb se tyar hogai hoi thi grey colour ka pathani frock pehna howa tha.Palwasha ; Lala! Ap tyar hogaye hain?
Asfandyar Khan ; nahi kiu kahin jana tha?, shararat se bola
Palwasha ; G bilkul outing pr Jana hai agr kehty toh theek hai nahi jaty bhabi ko mana kar dety hain hum,palwasha ne b shararat se kaha.
Asfandyar Khan ; nahi ab asi b bat nahi tm logon ko ly kar ja skty hain hum aj bahir, hans kar bola
Palwasha ; achi bat hai ase hi rahein , shararat se kaha aur chali gai .
.................
Horain ; horain b abhi tyar ho chuki thi usne white suit k upr black pathani dupatta liya howa tha jo us par boht acha lag raha tha aur hamesha ki trhan high ponytail ki hoi thi.
Bahir sb dadi jaan se mill kr uska intezar kar rhy thy jb wo neechy aii toh asfandyar toh dekhta hi reh geya.Aj Zarminey ne aur palwasha ne b pathani suit pehna howa tha dono achi lagi rahin thin aur asfandyar ne aj black shalwar kameez pehni hoi thi uski beard aur uska dimple wo bhi boht handsome tha.
Zarminey ; chalein dadi ab humy ijazat dein.Dadi jaan, theek hai becho dehan se jao.
Khuda hafiz keh kar sb chaly gaye.
.......................
Gari mein wo aur Zarminey peechy wali seats par baith gai theen aur palwasha agy wali.
Asfandyar Khan bar bar mirror se horain ko dekh raha tha jb usne pucha.Asfandyar Khan ; kahan jana hai ap sb ne?
Zarminey ; sea view chalty hain.
Asfandyar Khan , ok
Wo log sea view par aa chuky thy Karachi k yahan aa kr horain ko Aik ajeeb hi sakoon milta tha kiu k wo hamesha jb bhi kisi gum mei hoti toh yahan aa jati thi.
Wo sb ab rait par baith chuky thy aur aj mosam b bohat acha tha.
Palwasha ; acha ap sb humy apni sb se bari wish btayein?
Pehly Zarminey boliZarminey ; f-16 fighter jet pr bethna.
Palwasha ; army waly se shadi kar lein.
Asfandyar Khan ; jo humara hai woh sirf humara hi rahy , isne horain ki taraf dekh kar kaha aur Is bat ka mtlb palwasha achy se samjh gai thi.
Palwasha ; kiu nahi In Shaa Allah, ab horain Api ap btayein.
Horain ; mujhe sakoon chahye.
Is bar sb ne iski nam ankhon ko dekha aur pucha k kiu
Horain ; kiu k main jeena chahti Hun in hawaon mei main be-fikar rehna chahti hun.
Ab koi kiya jany wo yeh kiu keh rahi hai.sb ne isse agy sawal nahi kiya.
Sb ne yahan camel ki sair ki aur phir shopping mall gaye shopping ki aur ghr agaye isi trhan Sara din guzar geya aram se lkn agr sary din mei koi be-chain tha toh sirf asfandyar.
..........................
Asfandyar agly din horain se bat krne ka soch raha k akhir kiu esi hai wo kis cheez ka sakoon nahi hai kiu uski ankhon mei nami hai kiu wo nahi btati hai yeh sochty sochty iski raat toh boht mushkil se guzri.
Agly din asfandyar ne palwasha se horain ka number kiya aur usko call ki.
YOU ARE READING
Ghalat_fehmi🖤
Short StoryYeh kahani hai Aik ghalat_fehmi ki .... Aik esi larki ki jisko pyar aur mohabbat ki boht zroorat hoti hai par wo khud se show nahi krwati, yeh larki sb se pyar Krti hai aur Aik din sb se pyari dost ko bachany k lye agy hojati aur ghalat_fehmiyon ka...