~ 20. kapitola ~

1.8K 130 0
                                    

,,Kookie? Nechceš nám něco říct?"řekl RapMon a ukázal můj deník.

,,K-kde...?"nechápal jsem a chtěl si ho vzít, ale on mě nenechal. Tae na mě koukal nenávistně.

,,Vzal jsem Ti z rukou zbytky přívěsku a ty si mě chytl za ruku. Zatajil se mi dech. Ty ses jen zasmál a odešel. Beze slov, bez omluvy, nic si neřekl. Rozbrečel jsem se a padl na zem. "přečetl RapMon nahlas.

Dal jsem hlavu do dlaní a rozplakal se. Nechtěl jsem, aby to četli. Neměl to nikdo vědět. Bylo to mé soukromí a hlavně si to neměl vědět Ty.

Došel si za náma, vytrhl si RapMonovi deník z rukou a prolistovával ho. Četl sis to a možná jsem viděl, že v Tvých očích se zaleskla slza, ale určitě se mi to jen zdálo. Začal si trhat stránky a já jen se slzama koukal jak to všechno padá na zem.

Přišel si a jemně si mě políbil. Byl jsem v šoku a nevěděl co dělat.

Hned ses rychle odtáhl:,,Nenávidím tě." Byl si tak chladný, Tvůj hlas byl tak chladný, že jsem ho u Tebe ještě neslyšel. Otočil ses a odešel ze dveří. Nezapomenul si prásknout dveřma a to dost silně.

Miloval jsem Tě, proč si tohle udělal? Proč si vždy byl tak chladný? Byl to můj deník... Mé trápení, které mají a měly zůstat v tajnosti. Nemělo to spatřit světlo světa, až doteď... Až doteď, co tu stojím na kraji útesu a koukám na moře.

Nenávidím Tě, TaeTae... (Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat