Fatu

9 1 0
                                    

Fatu
Zijn geschreeuw gaat mij  de oren voorbij. Zijn hoofd weergeeft meer emoties dan bij heeft getoond in de afgelopen jaren van mijn bestaan. Het brak mijn hart en het verband net realiteit toen hij zei " na alles wat ik je gaf had je toch dat pad genomen, na alles wat ik voor je heb opgegeven , Fatu je hebt mij pijn gedaan . Ik heb haast mijn leven gegeven is dat niet genoeg , ik heb meerdere levens gegeven voor jou." Hij noemde mij bijna nooit Fatu met als percentage 2% uit de 100 .Ik heb mijn eentonige harteloze emotieloze vader gebroken in meer dan duizenden stukjes.. "GA NAAR BOVEN NU , ALLEBEI"

3 uur lang zaten Fatima en ik in stilte . Totdat vader mijn naam riep als teken dat ik naar beneden moest komen. Aangekomen in de woonkamer zei vader " morgen ga je het huis uit en ga je trouwen met Kaiden , je zal je leven aan hem toewijden net zoals je zijn leven wou afnemen". Mijn onderkaak verloste zich van mijn bovenkaak met snelle vaart van verbaasdheid. " ik had zijn leven moeten afnemen" zei ik toen ik mijn emoties bijelkaar had geraapt. " Je bent bang voor iets , ik weet nog niet wat , maar ooit ooit kom ik erachter". "Waar, maar ik geef er niet aan toe, met jou als gezelschap is er geen behoefte aan emoties meer koelbloedigheid ." Vader had gezworen na die zin. "Weet je ooit noemde je mij pappa " zei hij " weet je ooit noemde jij mij prinses" "prinsessen neuken geen mannen voor geld " "pappa's gaan hun enige kind hun enige dochter niet uithuwelijken aan een koelbloedige moordenaar en hiermee hun belofte verbreken, pappa's vermoorden niet." Vader doet aanstalten om mijn gezicht te grijpen maar stopt halverwege en vormt zijn handen in vuisten." Raak mij niet meer aan, nooit meer" " waarom zouden mijn 2 ,handen jou meer doen dan de duizenden handen die je op je lichaam heb gehad?"Spraakeloos keek ik toe hoe de man zich op mijn lichaam forceerde , ik gaf toe aan mijn angst en raakte verlamd.

En de jaren gingen voorbij zo snel dat deze gebeurtenis maar slechts een slechte herinnering werd . De eerste paar maanden dat ik met Kaiden getrouwd was waren zo ....perfect dat ik voor eventjes dacht dat ik echt van hem hield. Op een gegeven moment werd hij steeds afstandelijker en steeds agressiever , zijn persoonlijkheid glipte uit mijn handen , hij werd een monster. De oorzaak zal ik niet meteen kunnen weten aangezien ik na de uithuwelijking nooit het daglicht heb gezien behalve dat op de tv dan. Maar de liefde voor hem bleef onterecht nog bestaan , zelfs wanneer hij mij schoot in de arm " nu zijn we even" zei hij  enkel omdat hij een nutteloos spel verloor .

En nu hou ik ervan als hij lijdt , wanneer hij bloedt , wanneer hij huilt. Ik hou ervan wanneer hij boos is en hij omdat hij de druk van de wereld niet aankon . Wanneer elke vuist die hij toewerpt mijn moed opstapelt om zijn luchtpijp dicht te knijpen.  "How to destroy a monster without being one? Without becoming the personality you're so afraid of ? you will be surprised about what fear is capable of. Believe it or not it can show the worst of you. We , human are slaves of fear. Who whispers the fear into your ears? The devil , you , a little voice called nico or Sacha or any name you prefer? Or is it anxiety, overthinking or other people who keep letting you believe you can't because they lost their hope? Anyway it's not real it's all up there, in your head keep you're head straight and you can do anything". "Die nieuwe deed je goed" inderdaad . "Zin in een avontuurtje?" Ja,jij. "Antwoord mij" make me. " als je niet antwoord haal ik het antwoord wel uit je" glimlacht hij. Kom en zie . Ik ben gevaarlijk op pillen en in isolatie. Ik wou dat  ik dit daadwerkelijk kon uitbrengen .

Kaiden.
In haar ogen zag ik een lang verloren tegenstrijdigheid , de wil om mij tegen te spreken. Wat houdt haar tegen ?  De geïsoleerde kamer? Mijn kind ? Mijn vuist? " ik    Handel later met jou , de angstn in je ogen voedt mijn sterkte om jou te slaan . Oeps hihi zei ik dat hardop?! Zie je!!". Ik steek mijn wijs en middelvinger tegelijk de lucht in en loop haar kamer uit en zet de kamer toot haar deur op slot. En loop met vreugde in mijn hart naar mijn werk.

fatima.

Hij vergat mij te voeden. Ik voel mij als een dier opgesloten binnen 4 muren die steeds meer naar mij toe blijken te kruipen. ik loop naar mijn bed en gooi alle lakens ervan af. ik open de rits die zich aan de zijkant van het matras bevindt en en zoek vervolgens tasten via de rits opening naar het koelbloedige voorwerp dat zich bevindt in de grote massa zachte katoen. A gun in dreamland. Ik heb vannacht zo slecht geslapen doordat het pistool mij in de rug stak. nervositeit , omdat ik weet dat mijn angst , wanhopigheid en woede mij ooit zal leiden tot het daadwerkelijk vermoorden van iemand. Ik weet dat ik ooit een kogel door zijn schedel zal laten doorboren. how to kill a monster without being one ? Ik heb geen keus ik moet hem nu en nu ontsnappen voordat het lichaam dat zich onder mijn matras bevindt begint te rotten.

RunawaysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu