1

2 0 0
                                    


M
---------------------------
Het was een van zulke dagen waarvan de spanning te voelen is, ookal ben je niet erbij betrokken. De roddelaars worden aangesproken en lopen van persoon naar persoon hopend om informatie te krijgen voor leedvermaak. Zelfs ik ,M weet niet wat er gaande is. Woorden die zich weerkaatsen door de meter lange hallen en belanden in de oren van mensen die anders horen dan wat er gezegd wordt. Mijn hart klopt in mijn keel zodra ik mijn rapportage boek in zijn handen zie, fuck.

David
--------------------
Alle geheimen van elk student zit handgeschreven in een fluwelen roze boekje dat zich siert met zilveren glitters. De neiging om verder te lezen is groot en de letters die woorden vormen trekken mijn aandacht dieper het boek in .De sappige roddels vullen mijn verveel met grote maten, maar toch kan ik het niet laten om op te kijken naar het snel kloppend hartje dat zich in de menigte bevindt en mij zwaar irriteert. Blijkt dat  ik aangestaard wordt. de 2 honing bruine pupillen verlossen van de mijne. Gravend zoek ik in mijn geheugen  naar haar naam als ik haar volg om het te vragen, verdwijnt ze de menigte in. "Zij is de dader".

M
-----------------
Zou hij kunnen weten dat ik het was? Hij staarde mij zo versteend aan dat ik dacht dat ik medusa was, zo'n grote bitch dat ik ben. Hoe kan ik zo klunzig en zo onhandig zijn om dat boek te vergeten. En dan moet HIJ het nog vinden. Shame on me. Ondanks zijn reputatie vertrouw ik het in zijn handen, meer dan wie dan ook in deze school omdat hij denkt. Ik weet dat hij het weet en dat het alleen een kwestie van tijd is voordat hij mij erop aanspreekt. In de loop van tijd veranderde mijn rapportage boek meer in een dagboek, het begon steeds meer meningen te bevatten. Ook zal hij kunnen concluderen dat ik het ben vanwege het feit dat er over iedereen is geschreven behalve over mij  . Ik moet met een plan komen en snel , of ik blijf hier staan wetend dat hij mij zal vuren met vragen die ik onder zijn stevige vuist zal moeten beantwoorden . Ik weet dat hij slim is , maar hij weet mij naam niet....dus in dit geval is er iets goed, denk ik. I need a backup plan . De pauze breekt aan en ik probeer zo snel mogelijk een weg te banen door de stinkende puberende tieners en de parfumerie ruikende meisjes. Tot dat mijn pols stevig wordt vast gepakt . Klassieker. Vlug draai ik mij om en duw David van mij af.

David

-----------------------------------------------------------------------

IK.WIL. De lust valt niet te ontwijken van mijn inner wolf, waardoor de woede en nieuwsgierigheid onderdrukt blijven. Ze duwt mij? Alhoewel een poging tot. ik hijs het onbekende meisje omhoog en gooi haar over mijn schouder. Ze is stil maar haar hart klopt harder  met de seconde wat klinkt als muziek in de oren. Aangekomen in het schoonmaak zet ik de deur op slot. "Nu we hier zijn wil ik graag je naam weten" zei ze bevelend. Ik kijk haar bespottend aan en zeg "volgens dit boekje ken je meer dan mijn naam." Ik ruik aan de vanille parfumwalm bevestigd haar identiteit dat het roze boekje ook met zich meedraagt. "Weet je wel wat ik ben" . En ze lachte in barstten uit "ja , egoïstisch ,nep en dom, oh niet te vergeten te zelfverzekerd" . genoeg van deze disrespect. "Ik ben-" "de alpha der alle wolven, blablablabla its getting old you cunt". Onderbrak ze mij nou? " je rode ogen maken mij niet bang , ben je een bitch? De alpha der bitches." "In je dromen bitch". "Wie noem je bitch , bitch ?" Vroeg ze. Ze irriteerd mij, ik ben onder de indruk . "Na school bij mij thuis "Hoodsville 39 " zeiden we tegelijk ."stalker " zei ik "bitch " zei ze. "Mag ik gaan?" Vroeg ze "nee" antwoorde ik . "Kus me" beveel ik . "Eugh keep iT in yo pants wil ya" . Haar zachte krokante lippen raken de mijne en  kuste ze mij , ze nam mijn adem weg , maar toch duw ik haar van mij af en pak mijn labello " alsjeblieft " zei ik en liep diep teleurgesteld het hokje uit   . Hoe kan zo een Meisje zulke droge lippen hebben dat het als schuurpapier op de huid voelt, afknapper.

-m

------------------------------------------------------------------------------
Zijn handpalm bedrukt mijn adamsappel en zijn vingers omhelzen mijn nek. Ik glimlach . Zijn lust en woede brengt hem in verwarring " niemand is in verwarring zei hij dominant " " keep yo mind in ya OWN buisness could you" "hoort wie het zegt " praat hij slim. Hij kust mij . En ik geef toe.Tot teleurstelling verslapt zijn grip op mijn niet , zijn linkerhand grijpt stevig naar mijn heup en draait met zijn duim cirkeltjes . Zijn rechterhand verlost mijn nek en gaat door mijn haren wat ik niet tolereer  ik probeer hem van mij af te duwen . Als hij niet stopt bijt ik hem waarna hij mij terug bijt  "freaky hoor, oh en sorry voor je haar". Ik wil meer geef me meer en ik geef je alles." "Bruh" zei ik. Hij kijkt mij gekwetst aan en loopt zonder pardon weg."oops" zei ik.

Formeel en eentonig opent David de deur , heb ik zijn hart gebroken? "Nee jij simpele ziel" zei hij en rolde zijn ogen. Euuuugh blijf uit mijn hooft jij 1 hersen cellige imbeciel, jij kwal. Hij mindlinkt mij met "kwallen hebben geen hersencellen of überhaupt hersenen ." Ik rol mijn ogen " wat ben jij eigenlijk " vroeg hij " een mens" zeg ik te snel . "Mmh oké "zei hij te droog . "Kom naar mijn kamer " ,Ik volg zijn bewegingen naar zijn kamer. hijgend buig ik over nadat we de 3e trap over zijn ik leun met mijn linker hand tegen de knieën van David . ''bruh' zegt hij en loopt weg waarna ik voorover val . '' sta op'' schreeuwt david vanuit zijn kamer. ik zucht en sta op . '' waarom is jouw kamer zo saai '' vraag ik zodra ik op zijn kingsize bed lig. alles is zwart, soms rood, maar voornamelijk zwart . "Dus het boek" begint hij awkard "ja what About it" " waarom en hoe?". Vroeg hij niet wetend wat te zeggen . "Waarom en hoe wat?. " " waarom heb je dat boek geschreven en hoe kom je aan de inhoud? " .  Goede vraag. "Ik heb daar geen antwoord op" . "Oké" zei hij en begon te lachen in een vaart grijpt hij naar mijn nek ." Antwoord"! Beveelt hij mij. De adrenalines gieren door mijn lichaam. Zijn lippen schuren tegen de mijne "antwoord" .

David
-------—---------
ruw duw ik haar op bed. denken over wat ik met haar ga doen, ze weet te veel , maar een leven nemen kan ik niet. ''Wat is je naam'' vraag ik als ik besef dat ik haar naam niet weet en dat ook niet kon afleiden van haar gedachtes. '' Ik heb geen naam '' zei ze simpel , en op een of andere manier bleek het uit haar hartkloppingen geen leugen te zijn. '' hoe noemen mensen jou dan'' het was een raar antwoord en onwaarschijnlijk dat zij totaal geen naam heeft. '' ligt eraan , sommige noemen mij dat stille meisje, de wierdo, de hotte gothic, het stille rare meisje.'' ik begin te lachen , de hotte weirdo ? ''en hoe mag ik jou noemen'' vraag ik als ik klaar ben met lachen ''Alles wat je wilt David'' zei ze .'' oke pik'' zei ik waarna ik begon te lachen .'' btw je mag hier blijven slapen als je wilt ik weet dat je uit huis bent gezeten dat je 3 weken buiten slaapt. ''vragend kijkt ze mij aan ''hoe-'' ''ik ben een alpha baby ik weet alles'' onderbrak ik haar ''behalve je naam , wat zee bijzonder is'' .''' ik noem je ma, geen pik so dont worry'' .

M

--------------------------------------

Hij noemt mij ma, ik weet niet waarvan de naam komt in ieder geval is het beter dan pik. ''mag ik gaan douchen?'' '' ga maar princess'' ik rol mijn ogen '' waar is de douche?'' David wijst naar de deur links van zijn kamer . De douche is lux en voorziet van vrijwel alles, verrassend genoeg ook van vrouwelijk ondergoed in toevallig mijn maat. Allemaal extravagant , zwart of rood en versierd met zijde. creep. ik stap onder de douche en er valt geen zeep te bekennen''AYEE DINGES , IK BEN JE NAAM VERGETEN ER IS GEEN ZEEP KUN JE ZEEP BRENGEN'' ik ben zijn naam vergeten dayumn, hoe heet hij ook al weer, zagi ?zachid ? De deur zwaait open en het doiche gordijn wordt van het rek afgetrokken '' David is de naam, ma'' . ik klem mijn armen rond mijn lichaam. Hij lacht en geef mij een fles met vloeibare zeep. 

David

------------------------------------------------------------

Mijn shirt dat losjes rond haar rondingen valt laat steelt mij aandacht voor een lang periode. ''waarom staar je , creep?'' . ze zal ook vragen hebben over mijn schimmig gedrag . ''waar is je shirt?'' ''niet aanwezig'' zeg ik .  Ze zucht en komt op mijn bed liggen. Waarna ik concludeer dat ze te moe is voor een strijd vol woorden die onbedoeld iemand pijn kunnen doen. Ze krielt door de dekens mijn kant op en slaat haar armen rond mijn middel. De vanilliegeur  blijft in mijn hoofd ronddwalen en vult mijn hart. Ze is door veel gegaan vandaag en mijn last kan ze er nu niet bij hebben . Haar kleine hoofdje ligt op mijn verharde borstkas terwijl haar hart met regelmaat bonkt, het lichtelijk koude winterbriesje afkomstig van buiten de raam maakt de warmte onder de deken en afkomstig van mijn lichaam aantrekkelijk. '' Morgen komt alles goed , beloofd'' fluister ik haar in de oren als ik haar gedachtes op hol hoor gaan . Ik kus haar voorzichtig op de voorhoofd wetend dat haar hepen afhankelijk zijn van mijn beloftes. Nu heb ik mijzelf nog een verantwoordelijkheid naast mijn dagelijkse zorgen. De neiging om voor haar te zorgen en om haar lief te hebben is zeer groot . Als een menselijk hulsel waarvan de ziel ervan gefiltreerd is loopt mijn hart weg van mijn hersens. Ik heb dit ooit gevoeld maar de manier waarop het gevoel verdween is te pijnlijk om het te herleven. Het zal wel anders kunnen zijn maar dat risico wil ik niet lopen. Dat gevoel brak mij meer dan het mi maakte en vernietigde alles waarmee het in contact kwam. Maar nee, ik had het niet gemerkt doordat het gevoel daarvan te verslavend was. Pas toen het mij verliet merkte ik de grote gat dat het liet in mijn hart en mijn geheugen waarvan ik het zo graag wilde vergeten. Het duurde niet lang voordat ik drugs gebruikte om het gevoel te vergeten , om het tenminste te vervangen. maar nu , opeens , uit het niets bleek haar vanillegeur meer dan genoeg om die functie te vervullen.

RunawaysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu