(6) Η "νταντά"

160 22 0
                                    

Πριν αρχίσετε να διαβάζετε αυτό το κεφάλαιο πηγαίνετε ξανά στο προηγούμενο γιατί πρόσθεσα κάποια πράγματα εκεί που φτιάχνουν την "νταντά"

---- Υ/Μ POV ----

Όση ώρα κοιτούσα αυτούς τους νέους που είχαν μπει στο σπίτι μου, ενώ μου μιλούσε στα ελληνικά ένας από αυτούς, προσπαθούσα να θυμηθώ που τους έχω ξανα δει στο παρελθόν.

???1: "... Μπορεί να μας ξέρετε από την τηλεόραση ως ένα συγκρότημα που λέγεται BTS και εγώ είμαι ο Namjoon, ο αρχηγός του συγκροτήματος."

Εκείνη την ώρα τα μάτια μου μόνο που δεν βγήκαν από τη θέση τους.

Υ/D: "(ψιθυριστά στη Υ/Μ) οι BTS;! Η Υ/Ν τους λατρεύει και τώρα λένε ότι είναι ο αδερφός και οι φίλοι τους; Μου φαίνεται πολύ περίεργο..."

Υ/Μ: "Και γιατί ήρθατε σε εμάς και δεν πάτε να τη βρείτε;"

Namjoon: "Γιατί έχουμε ένα σχέδιο για το πως θα την εκπαιδεύσουμε. Επειδή όπως μπορεί να ξέρετε είμαστε συνεχώς απασχολημένοι με δουλειές, σκεφτήκαμε να φτιάξουμε με τις δυνάμεις μας κάτι σαν νταντά για να την διδάξει με τις δυνάμεις της.. Και θα θέλαμε και την έγκριση σας."

Y/D: "Καλή ιδέα μου φαίνεται. Τι λες κι εσύ Υ/Μ;

Υ/Μ: "Άμα δεν έχει πρόβλημα η Υ/Ν εγώ είμαι καλά."

Namjoon: "Αν μπορείτε να την πάρετε ένα τηλέφωνο για να ξέρουμε τι θα κανουμε θα σας ήμουν ευγνώμων.. Α ναι... Εμ.. Πείτε της μόνο αν θα ήθελε νταντά και αφήστε να το μάθει μόνη της ότι θα την διδάξει."

Υ/Μ: "Ναι βέβαια! Μισό λεπτό να την πάρω τώρα."

---- AUTHOR'S POV ----

Η Υ/Ν ήταν έτοιμη να κοιμηθεί, όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνό της.

Υ/Ν: "ΠΟΙΌΣ ΗΛΊΘΙΟΣ ΜΕ ΠΑΊΡΝΕΙ ΤΗΛΈΦΩΝΟ 00:00 ΤΟ ΒΡΆΔΥ ΓΑΜΩ!;.... α.. Οι γονείς μου είναι..."

--- ΣΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ---

Υ/Ν: "Έλα μαμά τι έγινε και με παίρνεις τέτοια ώρα;"

"Ε να..Εγώ και ο μπαμπάς σου λέ- :Υ/Μ γαμε να προσλάβουμε μια νταντά να σε προσεχει. Εσύ τι λες;"

Υ/Ν: "Αν δεν με εμποδίσει από το να εξασκώ τις δυνάμεις μου, είμαι μια χαρά."

My not so ordinary life... (BTS x Teen Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora