Capitolul 1;

172 18 1
                                    

Capitolul 1

„If I shall die before I wake

I pray the Lord my soul to take"

- Halsey, „Nightmare"

• ° • ° • ° • ° • °

- Secția?

- Calculatoare.

- Anul?

- Doi.

Secretara s-a ridicat cu un oftat de pe scaun și s-a îndreptat cu pași grei spre dulapul din fața biroului ei. A deschis un sertar din care a scos o cutie.

- Cum te numești?

- Whyte.

Pauză.

- Karra?

Am încuviințat.

- Adeverință pentru bursă socială... Te-am găsit.

- Mulțumesc, am murmurat, luând hârtia dintre degetele secretarei, ca s-o pun în buzunarul de la geacă, și ieșind pe ușa secretariatului.

Am aruncat o privire scurtă la ceasul de la mână și am decis să măresc pasul pentru a ajunge la lifturi. M-am strecurat rapid printre studenții de pe coridor, trecând la un moment dat prin mijlocul unui grup care ocupa întreg holul. În ciuda faptului că mi-am primit câteva înjurături, am continuat traseul obișnuit. Ajunsă la lifturi și remarcând coada de studenți din fața acestora, m-am decis instant că scările reprezentau acum singura soluție.

M-am oprit la baza lor, privind în sus.

Etajul 7 nu părea cea mai bună idee.

Punând capul înapoi în pământ, am început să pășesc pe câte o treaptă. Patru nivele mai târziu mă țineam deja de balustradă, cu picături de transpirație adunându-mi-se pe frunte.

Mi-am dus palma să le șterg. Simțeam cum obrajii îmi ardeau din cauza efortului, iar inima îmi bubuia în piept. Deja gâfâiam.

Am continuat să urc, înjurând în sinea mea întreaga situație - de la faptul că facultatea dispunea de numai două lifturi, unul de 6 persoane pentru studenți și altul de 2 persoane pentru profesori, până la faptul că următorul laborator din orarul meu se ținea la cel mai înalt etaj din întreaga clădire.

Când am trecut de nivelul 6, un ultim strop de energie aproape că m-a propulsat și am început să mă grăbesc din nou. M-am oprit abia în fața ușii 723, ducându-mi mâna la piept într-o încercare vagă de a-mi recăpăta suflul. Mi-am adunat și cea din urmă picătură de putere ca să apăs pe clanța din fața mea, nu înainte să îmi pregătesc scuza pentru întârziere în cap.

Am intrat.

- Scu...

M-am oprit, observând că niciun asistent nu era așezat la catedră. Încruntându-mă și ignorând ochii care mă priveau plictisiți și probabil dezamăgiți, m-am îndreptat spre singurul loc rămas liber din laborator - cel din fața catedrei.

„Așa îmi trebuie," am comentat în sinea mea, învinuind-o puțin pe secretara facultății pentru tot ce mi se întâmpla.

- De ce întârzie atâta? s-a auzit un glas din spatele meu.

Am privit ceasul. Era 14 și 12 minute. Nu am putut să nu observ cât întârziasem eu.

Mi-a pornit calculatorul și după ce am introdus user-ul și parola de pe tablă, mi-am deschis laboratorul curent în încercarea de a profita de aceste câteva clipe fără asistentul profesorului pentru a-mi citi lecția de astăzi.

SângeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum