Capitolul 3
„Don't fuck with my freedom
I came back to get me some
I'm nasty, I'm evil"
- Miley Cyrus, „Mother's daughter"
• ° • ° • ° • ° • °
Duhneam a țigări, trebuia să recunosc, dar o altă aromă a fost cea care mi-a electrocutat simțurile olfactive și care a reușit într-o mare măsură să acopere mirosul meu înțepător.
Inițial mi-am amintit de prafumul bunicului - o mireasmă dură care te îmbăta cu fiecare inhalare. Aceeși senzație o aveam și acum, însă puteam adulmeca ceva mai mult decât un iz puternic.
Simțeam o aromă de bărbat, apoi o aromă dulce, o aromă caldă și rece în același timp, o aromă ce mă provoca să absorb cât mai mult din ea în plămânii mei. Era un miros care mă amețea, un miros care îmi dădea raționamentul peste cap.
- Poți sta în picioare?
Un voal mi s-a ridicat de pe ochi și am privit în jurul meu zăpăcită. M-am uitat în sus, spre sursa sunetului, și m-am trezit holbându-mă în doi iriși de culoarea cerului. În momentul în care realitatea m-a izbit în față și am realizat că mă proptisem în tot acest timp cu capul de pieptul său, am făcut câțiva pași în spate până ce dosul genunchilor mei s-au lovit de marginea unui scaun.
Corpul meu a dat să se dezechilibreze, însă câteva degete m-au prins în clipa următoare de încheietură și m-au restabilit pe picioare. Pielea lui a făcut contact cu pielea mea goală, iar un fior mi-a traversat șira spinării.
Avea mâna ca de gheață.
Mi-am retras rapid încheietura din strânsoarea lui, de parcă îmi luase foc, contrar temperaturii pe care o resimțise mai devreme.
L-am observat cum se încruntă, apoi s-a aplecat să îmi ridice geanta de pe podea și să mi-o înmâneze. Am apucat-o de colțul cât mai îndepărtat de locul de unde o ținea el în aer și mi-am așezat-o pe umăr.
Am dat să mă întorc pe călcâie și să plec, parcă observând pentru prima dată liniștea din jurul nostru și ignorând, totodată, durerea persistentă din creștet.
- Karra.
Glasul lui m-a forțat să rămân nemișcată, dar apoi a scuturat din cap, parcă alungând o idee, iar din câteva mișcări a mers în spatele catedrei, a ridicat un inel de chei de pe aceasta și s-a îndreptat spre ușă.
Am pășit spre el, cu capul în pământ, nedorind să rămân încuiată în sala de laborator, și mi-am continuat mersul până ce în fața ochilor mi-au apărut cele două lifturi. Apropiindu-mă de cel al studenților, am apăsat pe buton pentru a-l chema.
În momentul următor, două uși s-au deschis după un „Bip!" scurt. M-am uitat la dreapta mea - asistentul stătea în fața liftului profesorilor, iar când a observat că îl privesc, mi-a făcut semn să îl urmez înăuntru.
Am clătinat din cap rapid, instincturile punându-mi stăpânire pe acțiuni înainte să îmi pot da seama. Am remarcat cum ridică din umeri, a pășit dincolo de uși și a plecat.
Mi-am mușcat buza de jos, ignorând zvâcnitul încontinuu din creștet, acum acompaniat de palpitațiile din piept.
De ce reacționasem așa?
• ° • ° • ° • ° • °
Priveam în oglindă.
Era sămbătă seara, iar Diana mă convinsese să ies în oraș împreună cu ea și Andrew.
CITEȘTI
Sânge
VampireEu: fata care fuma în pauze și învăța pentru bursa socială; fata care nu reușea să se definească prin adjective, ci doar prin acțiuni și mofturi; nu genul de fată rea, ci genul de fată care încerca să supraviețuiască de un an de zile, pe cont propri...