.2.

1.4K 18 6
                                    

7:00

Budzik mnie obudził, pamiętam że doktor coś wspominał o damskich ciuchach dobrze że moja dziewczyna zostawiła u mnie parę ciuchów. Gdy zjadłem śniadanie zjawiłem się pod kliniką, zapukałem do drzwi.
- Proszę?!
Gdy wchodziłem do środka zobaczyłem sztuczne cycki i pytony. Lekarz przypominał mi takiego pedofila, kazał mi się położyć gdy się położyłem coś mi wstrzyknął i zasnąłem. Gdy się obudziłem cycki zasłaniały mi widok były duże jak słońce. Gdy chciałe.e.e a.a.m się ubrać lekarz podszedł do mnie i powiedział:
- Nie ma nic za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I zaczął się do mnie dobierać ja mu dałam kopa na ryj i wybiegłam do łazienki się ubrać. Moja dziewczyna ma strasznie małe cycki bo jej stanik się na mnie nie mieścił. Założyłam moją bluzę żeby mi się sutki nie odciskiwały, poszłam do sklepu po bieliznę, poprosiłam panią o pomoc bo nie wiedziałam jaki mam rozmiar, okazało się że mam 85D kupiłam kilka par staników i majtek. Oznajmiłam że pójdę na jak to się mówi Oo!! Wiem shopping, kupiłam obcisłe leginsy oczywiście czarne jak i Crop Top, torebkę i portfel, poszłam kupić buty gdy zobaczyłam cenę adidasów musiałam je kupić. Teraz byłam najlepszą laską w Sydney. Musiałam sobie wyrobić nowy dowód nazwałam się Vanessa całe moje imię i nazwisko było jak zaginiona Vanessa Hemings skapnęłam się dopiero po tym jak już to wyrobiłam.Nie zostało nic innego jak pójść do domu Hemings'ów aby udawać ich córkę. Szybko poszłam do ich domu i zapukałam otworzyła mi kobieta w blond włosach. Patrzyła na mnie jak na ducha a ja się uśmiechnęłam. Ta zawołała Luke'a i on szedł aż mi się nogi ugieły jest taki przystojny... Popatrzył na mnie obojętnie a ja przygryzłam wargę. Pogadałam z nim i oznajmiłam że to nie ma sensu. Poszłam do pokoju Luke'a i zapukałam, jak otworzył od razu się na niego rzuciłam. Zaczęliśmy się całować i rozbierać. W końcu gdy leżeliśmy w łóżku, oznajmiliśmy że będziemy seks przyjaciółmi.

Mam większe cycki niż moja dziewczyna. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz