.4.

912 10 0
                                    

Poszłam do fryzjera aby przefarbować włosy na czarno. Fryzjerem był przystojny brunet o czarnych oczach, odrazu mi się spodobał. Patrzył się na mnie tak seksownie mhhmm... W mojej głowie miałam scenkę numerku na zapleczu ehemmm...
- Skończyłem!! - uśmiechnął się do mnie
- Dziękuję jest przepięknie!- dałam mu buziaka w policzek i objęłam go, zobaczył to jakiś chłopak podszedł do nas i zabrał chłopaka na zaplecze słyszałam tylko krzyki. Podeszłam tam aby to wszystko wyjaśnić nagle usłyszałam - Z nami koniec!! - zdałam sobie sprawę,że to byli geje. Wbiłam i powiedziałam, że między nami do niczego nie doszło, oni się na mnie spojrzeli ( ͡° ͜ʖ ͡°). Wiedziałam że to niczego dobrego nie wróży. Rzucili się na mnie jeden z nich powiedział - To teraz do czegoś dojdzie - wystraszyłam się a zarazem na to czekałam. Przywiązali mnie do krzesła a sami wyszli. Minęły już 2 godziny a ja nadal siedzę przywiazana. Słyszałam ich śmiechy a mi nie było do śmiechu chciałam seksu i siku. Usłyszałam kroki, drzwi się otworzyły i odrazu spojrzałam na drzwi stał w nich przystojny blondyn jedna połowa włosów była różowa a druga blond, założył mi worek na głowę wziął na ręce i wrzucił do auta. Wystraszyłam się ale pomyślałam że może chce mi pomóc, ale przecież to nie realne.

Mam większe cycki niż moja dziewczyna. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz