Sabah yüzüme vuran güneşin ışıklarıyla uyandım yataktan kalkıp kocaman bir esnedim odadan çıkar çıkmaz burnuma mis gibi yemek kokuları geldi. Aşağı indiğimde mutfağa gittim taeyang yemek yapıyodu ahh cidden taeyang çok tatlıydı yanağına küçük bir öpücük kondurdum taeyang gülümsedi.
Taeyang: choi yemek hazır sen masaya geç ben getiriyorum.
Choi: ama ben sana yardım etmek isyiyorum.
Taeyang: hadi ama şurda sadece iki tabak var masaya koyamıyacakmıyım.
Choi: tamam o zaman getir bakalım.
Taeyang yemekleri masaya koydu ve sandalyeye oturdu.
Taeyang: afiyet olsun güzelim
Choi:sanada kocacım:)
Oratada büyük bir sessizlik vardı sessizliği bozan taeyang oldu.
Taeyang:choi seni üzmek istemem ama annen ve baban vefat ettiğinden beri burası sıkıcı olmaya başladı onlar vefat etmemişken onların yanına giderdik ama şimdi yoklar diyorumki koreye gidelik hem annem babamda var orda hiç olmassa orsı sıkıcı olmaz hem annem leri görmüş olurum hıı ne dersin.
Choi: doğru söylüyosun taeyang annen leri özlemişsindir olur gidelim. Peki ne zaman
Taeyang: yarın gidelim eğer sana uygunsa
Choi:olur gidelim.
Konuşmamızın ardından yemeğe döndük dönmesine yemek soğumuştu aman yiyelim gitsin.
Yemeğimizi yedikten sonra sofrayı toparladık
Choi:taeyang ben sıkıldım dışarıya çıkalımmı?
Taeyang:olur çıkalım
Choi:hemen hazırlanıp geliyorum.
Taeyang: öyleyse bende hazırlanayım
Yukarı çıkıp üzerime bunları giydim
Hafif makyaj yapıp aşağıya indiğimde taeyang çoktan hazırlanmıştı.
Dışarı çıkıp gezdik eğlence merkezlerine gittik akşam 8:00 olmuştu akşam yemeğimizi yemek için lokantaya gittik yemeğimizi yedikten sonra dışarı çıktık saate baktığımda saat 9:00 du çok yorulmuştum yorgun olduğum için taeyang a eve gitmek istediğimi söledim taksi tutup eve geldik kendimi yatağa attım sağıma döndüğümde taeyang çoktan uyumuştu bile bende üzerimi çıkarıp yarın koreye gideceğimiz için valizimi hazırladım taeyang valizini hazırlamadığı için onunkinide ben hazırladım yatağa uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Arkaďaşlar umarım kitabımı beğinirsiniz güzel olacağına inanıyorum jungkook ilerideki bölúmlerde ortaya çıkacak
Desteklerinizi bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JKIILER ✔
FanfictionKocamı nasıl öldürürsün jeon jungkook!! Bunun intikamını alıcam sendenn!!