Ah sonunda doktor çıktı hemen doktora yapıştım. Yine soru yağmuruna tuttum.
Jungkook:choi iyimi? İyi olacakmı? Ne zaman uyanacak? Ne zaman yanıma gelecek?
Doktor: sakin olun beyfendi biz elimizden geleni yaptık normal odaya alıcaz ama choi ne zaman uyanır bilemeyiz belki uyanamaz bile geçmiş olsun.
Ya uyanamassa düşünmek bile istemiyorum. Choi'ye bişiy olmasın olursa ben naparım.
Choi'yi normal odaya almışlardı içeri girmek için izin aldım ama giymem gereken kıyafetler vardı. Giyip odaya girdim choi'nin yanınadki koltuğa oturdum elini tuttum öptüm kokladım gözyaşlarım choi'nin eline damlıyodu o pis gözyaşlarım choi'ye yaptığım kötülükler aklıma geliyo kendimi affedemiyorum ben bu masum kıza öyle davrandım ama o masum kız şimdi bu halde ve ben bişey yapamıyorum ona bişiy olmasını istemiyorum.
Choi'nin elini tekrardan tuttum ve odada choi'nin ve benim duyacağım kadar sesli konuştum.
Choi senden çok özür dilerim beni affetmiyeceksin bunu biliyorum. Kocanı öldürdüm bebeğini öldürdüm sırf o öldürdüğüm sürtük sevgilim yüzünden hâlâ ona sevgilim diyorum buna inanamıyorum. Choi sen beni affetsende ben kendimi affedeceğimi sanmıyorum sana eziyetlerim aklıma geliyo ve şuan sen bu haldesin uyanık olsaydında seni ne kadar çok sevdiğimi söyleseydim kafanı göğsüme bastırıp sıkıca sarılıp o güzel kokunu içime çekmeyi istediğimi söylerdim ki bunları söylediğimde sen bana izin verirmisin orası bilinmez neyse ben çıkıyorum süre doldu sen güçlüsün bunu unutma uyanman lazım dinlendikden sonra uyan tammamı.
Yavaş soluk adımlarımla odanın kapısına yöneldim odadan çıktım. Üstümdeki kıyafetleri çıkardım geçip oturdum şimdi hepimiz choi'nin uyanmasını bekliyoruz choi'ye güveniyorum o güçlü bi kız uyanıcak
Saatler ilerledi choi'den ne bir kıpırtı nede ses seda vardı.
Bekliyoruz bekliyoruz ne zaman uyanacak bütün üyeler buradaydı onlara eve gitmelerini söyledim.
Jungkook: artık eve gidin ben burda beklerim çok yoruldunuz burda hepimiz dursak choi'ye bir faydamız dokunmaz bi haber olursa size söylerim siz gidin.
Namjoon: tamam hadi çocuklar çıkalım.bi haber olursa bize söyle
Jungkook:tamam
Taehyung: ben bir yere gelmiyorum orda benim en iyi arladaşım yatıyo onu o halde bırakıp gidemem bende buradayım siz gidin
Namjoon: tamam öyleyse gidelim biz hadi
Diğer üyeler gitmişti sadece tae ve ben vardık hastanede choi hâlâ uyanmadı. Ya uyanmassa bu düşünceler beynimi kemiriyodu deliricem resmen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JKIILER ✔
FanficKocamı nasıl öldürürsün jeon jungkook!! Bunun intikamını alıcam sendenn!!